ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نگاه نزدیک به گلکسی S22 اولترا و گلکسی S22 پلاس
تکنولوژی

سامسونگ به افرادی که گلکسی S22 را پیش خرید کنند، NFT می‌دهد

سامسونگ چند وقت پیش از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کرد و حالا این کمپانی تصمیم گرفته با همکاری شرکت «Theta Labs» (تتا لبز)، به افرادی که در کره جنوبی این پرچمدارها یا تبلت‌های سری ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

سامسونگ چند وقت پیش از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کرد و حالا این کمپانی تصمیم گرفته با همکاری شرکت «Theta Labs» (تتا لبز)، به افرادی که در کره جنوبی این پرچمدارها یا تبلت‌های سری گلکسی تب S8 را پیش خرید می‌کنند، توکن غیرقابل معاوضه یا NFT هدیه بدهد.

به گفته «میچ لو»، مدیرعامل و هم‌بنیانگذار تتا لبز این NFTها مزایایی هم به دنبال دارد. البته سخنگوی این کمپانی در صحبت با «Decrypt» اطلاعات بیشتری درباره مزایای آن اعلام نکرده است.

تتا لبز تیم پروژه بلاکچین شبکه Theta و همچنین سرویس استریم ویدیو بومی کریپتو با نام THETA است. این کمپانی با esports، استریم ویدیوها و مشوق‌های فعالیت از طریق توکن بومی THETA می‌خواهد حضورش در بازار را گسترده‌تر کند. در حال حاضر ارزش توکن این کمپانی نزدیک به 4 دلار است.

NFT برای پیش خرید سری گلکسی S22

ان‌اف‌تی تنها به خریداران سری گلکسی S22 تعلق نمی‌گیرد و افرادی هم که یکی از تبلت‌های سری گلکسی تب S8 را پیش خرید کنند، به NFT دست پیدا می‌کند. عرضه این NFT منجر به جذب کاربران به مارکت‌پلیس ان‌اف‌تی تتا لبز به نام ThetaDrop هم خواهد شد. افرادی که یکی از این محصولات سامسونگ را پیش خرید کنند، می‌توانند درون ThetaDrop ثبت نام کنند و با استفاده از کد منحصر به‌فردی که از طریق اپ «سامسونگ ممبر» تولید می‌شود، برای دریافت ان‌اف‌تی ادغام کنند.

نگاه نزدیک به گلکسی S22 اولترا و گلکسی S22 پلاس

پیش فروش این محصولات از تاریخ 9 فوریه (20 بهمن) شروع شده و در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) روانه بازار می‌شوند

این اولین باری نیست که سامسونگ وارد دنیای کریپتوکارنسی می‌شود و البته اولین باری هم نیست که با Theta Network کار می‌کند. سامسونگ NEXT، بازوی سرمایه‌گذاری سامسونگ در سال 2019 به عنوان بخشی از تمرکزش روی فناوری‌های نوین، در تتا لبز سرمایه‌گذاری کرد. کره‌ای‌ها همچنین پشتیبانی از NFT را به تلویزیون‌های 2022 خود اضافه می‌کنند.

در ماه‌های اخیر NFTها مورد توجه زیادی قرار گرفته‌اند و چند روز پیش یک NFT با مبلغی نزدیک به 24 میلیون دلار به فروش رسید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی