ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

۱.۶ میلیون کیلومتر با ولوو ۱۹۹۱؛ اهدای یک خودرو نو به پاس وفاداری [تماشا کنید]

شاخه ولوو در آمریکا در اقدامی جالب با اهدای یک خودروی نو از مشتری وفادار خود قدردانی کرده است. این مشتری اهل ایالت میسوری جیم اوشی نام دارد و در سه دهه اخیر به ولوو ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

شاخه ولوو در آمریکا در اقدامی جالب با اهدای یک خودروی نو از مشتری وفادار خود قدردانی کرده است. این مشتری اهل ایالت میسوری جیم اوشی نام دارد و در سه دهه اخیر به ولوو 740 GLE خود وفادار باقی مانده است. نکته جالب توجه این که در زمان خرید در سال ۱۹۹۱ پدر و عموی آقای اوشی دارای نمایندگی فورد بودند، اما با وجود این وی ترجیح داده که مشتری کمپانی سوئدی ولوو شود!

ولوو با اهدای یک خودروی نو به مشتری وفادار از او قدردانی کرد
جیم اوشی مالک ولوو 740 GLE

این مالک وفادار موفق به ثبت رکورد یک میلیون مایل کارکرد (۱.۶ میلیون کیلومتر) با سدان قدیمی خود شده است. در واقع همین رکورد تحسین‌برانگیز به نوعی دلیل اصلی قدردانی ولوو از آقای اوشی محسوب می‌شود. جایزه‌ای که ولوو برای وی در نظر گرفته، سوئیچ یک دستگاه سدان S60 صفر کیلومتر است. بد نیست اشاره کنیم مدیر نمایندگی ولوو که این خودرو را تقدیم آقای اوشی کرده، همان شخصی است که در سال ۱۹۹۱ سوئیچ مدل 740 GLE را به وی تقدیم نموده بود.

ولوو با اهدای یک خودروی نو به مشتری وفادار از او قدردانی کرد

ذکر این نکته ضروری است خودروی تحویل داده شده به آقای اوشی رایگان نبوده و باید مبلغ آن را در اقساط بلندمدت پرداخت کند. البته در طول دو سال اول، تمامی هزینه‌های نگهداری و حتی حق بیمه این خودرو برای آقای اوشی کاملا رایگان خواهد بود.

ناگفته نماند برخی از قطعات و اجزای اصلی خودروی رکوردشکن آقای اوشی تعویض شده‌اند. برای مثال موتور این خودرو در کارکرد ۵۸۵ هزار مایل (معادل ۹۴۱ هزار کیلومتر) با یک موتور جدید جایگزین شده؛ همچنین در طول سه دهه گیربکس آن نیز چند بار تعویض شده است.

در پایان بد نیست به این نکته نیز اشاره کنیم که رکورددار بیشترین کارکرد در بین خودروهای غیر تجاری متعلق به یک دستگاه ولوو P1800 مدل ۱۹۶۶ است. این خودرو که نام آن وارده کتاب گینس شده ۳.۲۵ میلیون مایل یا ۵.۲۳ میلیون کیلومتر کارکرد دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • حمید بابایی
    حمید بابایی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

    باید رایگان میدادن

  • Azariplus
    Azariplus | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

    جوووووووووونز 🤤 فقط تولیدات داخلی هنوز استارت نزدی بسوی خدا هدایت میشی 😂✌️📿

  • noisymind
    noisymind | ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

    ماشینای ایرانی بالای 100هزار تا کارکرد داشته باشن غیر از کلی خرج و ... از همه جاشون صدا میاد!!

مطالب پیشنهادی