ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فناوری ایران

همکاران سیستم در سال آینده به دنبال توسعه سرمایه‌های انسانی و زیرساخت‌های ابری است

در گردهمایی اعلام استراتژی‌های ۱۴۰۱ همکاران سیستم، برنامه‌های مهم سال آینده این شرکت تشریح شد. مدیران همکاران سیستم چشم انداز این شرکت را یک چشم انداز صد ساله متصور شده‌اند و قرار است در سال ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۳:۱۵

در گردهمایی اعلام استراتژی‌های ۱۴۰۱ همکاران سیستم، برنامه‌های مهم سال آینده این شرکت تشریح شد. مدیران همکاران سیستم چشم انداز این شرکت را یک چشم انداز صد ساله متصور شده‌اند و قرار است در سال ۱۴۰۱ به توسعه و تقویت نیروهای انسانی و همچنین ارائه خدمات و زیرساخت‌های ابری بپردازند. این شرکت همچنین قرار است مشتری‌مداری را نیز به عنوان سرلوحه کار خود در سال آینده ادامه دهد.

رییس هیئت‌مدیره‌ همکاران سیستم: چشم انداز همکاران سیستم یک شرکت ۱۰۰ ساله است

همکاران سیستم

«فرید فولادی» رئیس هیئت‌مدیره‌ همکاران سیستم در مراسم اعلام استراتژی‌های ۱۴۰۱ همکاران سیستم سرفصل‌های کلان استراتژی‌های سال آینده‌ را شرح داد. او در ابتدای صحبت‌های خود گفت: «چشم‌انداز همکاران سیستم یک شرکت 100 ساله است. برای رسیدن به این نقطه، نیاز به استراتژی‌های دقیق، برنامه‌ریزی و طراحی آینده داریم. لازم است از درستی مسیری که طی می‌کنیم مطمئن باشیم و تغییرات را پیش از رخ دادن شناسایی و درک کنیم و براساس آن جهت حرکت‌مان را تنظیم، رصد و در صورت نیاز، بازتعریف کنیم.»

فولادی در ادامه‌ گفت توسعه، تقویت و نگهداشت سرمایه‌های انسانی و جذب استعدادهای برتر یکی از سرخط‌های استراتژیک همکاران سیستم در سال آینده است. فولادی همچنین تاکید کرد انتظار دارد تا توسعه‌ی افراد به شکلی دنبال شود که حس اثربخش بودن در بین تک‌تک اعضاء تیم ایجاد شود.

رهبری محصولی در بخش‌های مختلف بازار به ویژه خدمات و زیرساخت‌های ابری استراتژی دیگری است که رییس هیئت‌مدیره‌ی همکاران سیستم بر آن تاکید کرد.

فولادی مشتری‌محوری را یکی دیگر از استراتژی‌های کلیدی سال آینده همکاران سیستم دانست و گفت: « در کنار رضایت مشتریان از خدمات و محصولات ما، مهم است که مشتریان، همکاران سیستم را همراه و شریک موفقیت کسب‌وکارشان بدانند. مشتری‌مداری یکی از پایه‌های موفقیت همکاران سیستم است و امروز نیاز داریم که نگاهی متفاوت به آن داشته باشیم و تقویتش کنیم.»

مدیرعامل همکاران سیستم: محیط کار ما باید محل انتخاب افراد شایسته و موثر باشد

«محمد عزیزاللهی» مدیرعامل همکاران سیستم در ادامه  تکنولوژی و نوآوری، سرمایه‌ی انسانی و ارزش‌آفرینی برای مشتریان را سه عامل کلیدی و آینده‌ساز برای کسب‌وکارها دانست که آثار آن در بیش‌تر منابع مطالعاتی معتبر دنیا دیده می‌شود.

مدیرعامل همکاران سیستم همچنین در شرح استراتژی توسعه‌ی منابع انسانی گفت: «هدف ما این است که محیط کار همکاران سیستم انتخابِ افراد شایسته‌ و موثر باشد.» او تاکید کرد توسعه‌ شخصی و سازمانی، مدیریت عملکرد و کارایی در کنار جذب استعدادها و افراد خبره و تقویت برند کارفرمایی مهم‌ترین رویکردهای همکاران سیستم در این مسیر هستند.

قائم مقام مدیرعامل همکاران سیستم: زیرساخت ابری را در کشور تقویت خواهیم کرد

در ادامه این گرد همایی «محسن طلایی» قائم‌‌مقام مدیرعامل همکاران سیستم به بررسی ابعاد مختلف «رهبری محصولی در بازار نرم‌افزارهای سازمانی» پرداخت. او اظهار داشت که آنها باید ضمن تداوم رهبری محصولی، با رویکردهای جدید زمینه‌ای را فراهم کنند که مشتریان درک متفاوتی از محصولات و خدمات شرکت را تجربه کنند.

طلایی در ادامه عملکرد تیم توسعه‌ محصول و نرم‌افزار همکاران سیستم در سال 1400 را شرح داد. به‌روزآوری معماری ماژول‌های اصلی راهکاران به فانوس، آغاز طراحی معماری سپیدار ابری و افزایش ظرفیت تیم توسعه‌ محصول بخشی از دستاوردهای سال 1400 به شمار می‌آیند که طلایی به آن‌ها اشاره کرد. او توسعه‌ی فانوس را یکی از اهداف کلیدی محصولی همکاران سیستم در سال 1401 عنوان کرد که می‌تواند جایگاه شرکت را در زمینه‌ی تکنولوژی نرم‌افزار ارتقاء دهد.

فانوس معماری جدید رابط کاربری راهکاران همکاران سیستم است. فانوس، یک معماری نوین با دیزاین و تکنولوژی به‌روز است. این معماری از یک سو، رابط کاربری محصولات‌مان برای مشتری را بهبود می‌دهد و از سوی دیگر نظر تکنولوژی و زیرساختی امکان توسعه محصولات بیش‌تر را فراهم می‌کند.

قائم‌مقام مدیرعامل همکاران سیستم در پایان صحبت‌های خود تاکید کرد: «در سال آینده قصد داریم خدمات IT را به شکل متنوعی به کسب‌وکارها عرضه کنیم و ارائه‌ی خدمات زیرساختی ابری از مسیر شرکت ابرآمد را به شکل جدی دنبال می‌کنیم.»

به گفته‌ی او هدف از تاسیس ابرآمد این است که در کنار نرم‌افزار، همه‌ی خدمات IT موردنیاز ‌شرکت‌ها به آن‌ها عرضه شود: «در ابرآمد قصد داریم ضمن ارائه‌ راهکارهای به‌صرفه، کارآمد و امن، سهم از بازار خدمات و زیرساخت‌های ابری در کسب‌وکارهای کوچک، متوسط و بزرگ را هم افزایش دهیم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی