ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

واتس‌اپ
تکنولوژی

قابلیت جدید واتس‌اپ برای آیفون؛ پخش پیام صوتی بدون نیاز به باز بودن صفحه چت

حدود یک ماه پیش، واتس‌اپ در حال آزمایش قابلیت پخش پیام صوتی بدون نیاز به باز بودن صفحه چت بود. حالا نسخه بهبود یافته این قابلیت برای تمام کاربران گوشی‌های آیفون منتشر شده است. نسخه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۸ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

حدود یک ماه پیش، واتس‌اپ در حال آزمایش قابلیت پخش پیام صوتی بدون نیاز به باز بودن صفحه چت بود. حالا نسخه بهبود یافته این قابلیت برای تمام کاربران گوشی‌های آیفون منتشر شده است.

نسخه 22.4.75 این اپلیکیشن پیام‌رسان محبوب به کاربران خود اجازه می‌دهد تا پیام‌ها و فایل‌های صوتی خود را خارج از صفحه چت پخش کنند. با این وجود، می‌توانید پس از پخش کردن پیام یا فایل صوتی خود به صفحه چت دیگری بروید، برای دیگر دوستان خود پیام ارسال کنید یا حتی کارهای دیگری را در محیط اپلیکیشن انجام دهید و دیگر نیازی نیست تا در صفحه محتوای صوتی در حال پخش باقی بمانید.

واتس‌اپ

به‌روزرسانی‌های اخیر واتس‌اپ

قابلیت جدید در حالی به پلتفرم واتس‌اپ اضافه شده که این شرکت در چند هفته گذشته نیز برخی ویژگی‌های کاربردی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده بود. از جمله آن‌ها می‌توان به امکان بررسی پیام‌های صوتی پیش از ارسال اشاره کرد که حداقل برای این اپلیکیشن یک پیشرفت بزرگ محسوب می‌شود.

علاوه بر این، نسخه 22.2.75 نیز قابلیت‌های جدیدی برای گوشی‌هایی با پشتیبانی از iOS 15 ارائه کرده بود. به عنوان مثال هنگامی که کاربران نوتیفیکیشن واتس‌اپ را دریافت می‌کنند، اپلیکیشن با وجود این نسخه عکس پروفایل شخصی که برای آن‌ها پیام ارسال کرده را در صفحه قفل آیفون نیز نشان می‌دهند. همچنین نسخه گذشته از حالت فوکوس آیفون نیز پشتیبانی می‌کند، به این معنی که کاربران منتخب حتی زمانی که این حالت تنظیم شده نیز می‌توانند به شما پیام دهند.

هرچند واتس‌اپ با هر به‌روزرسانی خود ویژگی‌های جدیدی را برای کاربران منتشر می‌کند، اما این دسته از قابلیت‌ها از مدت‌ها قبل در سایر اپلیکیشن‌های رقیب مانند تلگرام وجود داشته‌اند. در واقع شرکت متا قابلیت جدیدی برای کاربران خود معرفی نمی‌کند و تنها در حال بهبود پلتفرم خود است.

اگر قصد دارید قابلیت‌های جدید اپلیکیشن را امتحان کنید، هم اکنون می‌توانید نسبت به نصب آخرین نسخه آن از اپ استور اقدام کنید. با این حال، ممکن است برخی قابلیت‌ها همچنان در دسترس شما قرار نگرفته باشد، زیرا واتس‌اپ آن‌ها را به آرامی برای تمام کاربران منتشر می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • محمدرضا مقيم زاده
    محمدرضا مقيم زاده | ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

    فک کنم خیلی بهشون فشار اومده این تغییر بزرگ رو بهش دادن😂یه خسته نباشید باید بهشون گفت

  • kiarash abbasi
    kiarash abbasi | ۲۸ بهمن ۱۴۰۰

    صلوات بلخره به خودشون اومدن!

مطالب پیشنهادی