ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون 14
تکنولوژی

آیفون 14 پرو احتمالا با ظرفیت رم مشابه گلکسی S22 از راه می‌رسد

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار پستی ادعا می‌کند اپل قصد دارد مدل‌های آیفون 14 پرو را با رم 8 گیگابایتی و مشابه گلکسی S22 در دسترس کاربران قرار دهد که بیشتر ظرفیت رم ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۰

یکی از منابع آگاه بازار با انتشار پستی ادعا می‌کند اپل قصد دارد مدل‌های آیفون 14 پرو را با رم 8 گیگابایتی و مشابه گلکسی S22 در دسترس کاربران قرار دهد که بیشتر ظرفیت رم یک گوشی آیفون تاکنون است.

با وجودی که هنوز چندین ماه تا معرفی سری آیفون 14 فاصله داریم، اما خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد مشخصات دستگاه‌های این سری منتشر می‌شود. گفتنی است هنوز برای نتیجه‌گیری در مورد این موضوع زود است که ظرفیت رم بیشتر می‌تواند عملکرد بهتری را به همراه تراشه A16 بیونیک به همراه داشته باشد.

حساب کاربری «yeux1122» در وبلاگ کره‌ای «Naver» این خبر را به اشتراک گذاشته و به این موضوع اشاره کرده که نسخه‌های مختلف آیفون 14 پرو از رم 8 گیگابایتی بهره خواهند برد. در این پست به اطلاعات فاش شده از سوی زنجیره تامین قطعات اپل اشاره شده که تایید می‌کند این دستگاه با چنین مشخصاتی به بازار عرضه خواهد شد. هرچند هنوز برای نتیجه‌گیری و تایید چنین ادعاهایی خیلی زود است و باید منتظر خبرهای تکمیلی در مورد آن بود.

آیفون 14

ظرفیت رم آیفون 14 پرو

این اولین بار نیست که اطلاعاتی در مورد رم آیفون 14 منتشر می‌شود. سال گذشته میلادی نیز «جف پو» یکی دیگر از تحلیلگران و منابع آگاه بازار گفته بود اپل نسخه‌های مختلف آیفون 14 پرو را با رم 8 گیگابایتی در دسترس کاربران قرار می‌دهد. گفتنی است هر دو مدل آیفون 12 پرو و ​​آیفون 13 پرو از رم 6 گیگابایتی بهره می‌برند.

این منابع تاکنون توضیحی در مورد رم مدل‌های استاندارد آیفون 14 منتشر نکرده‌اند. شاید یکی از دلایل این مساله آن است که مدل‌های غیر پرو به رم با ظرفیت کمتری نسبت به مدل‌های پرو مجهز می‌شوند.

اگر این خبر صحت داشته باشد، خانواده آیفون 14 پرو از نظر رم در کنار پرچمداران تازه معرفی‌شده گلکسی S22 قرار می‌گیرند. توجه داشته باشید که مدل‌های آیفون 14 هنوز در حال توسعه هستند و این شرکت می‌تواند مسیر خود را در آینده تغییر دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی