ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی S22 اولترا
تکنولوژی

عملکرد نه چندان خوب گلکسی S22 اولترا در تست سقوط [تماشا کنید]

سامسونگ اخیرا از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کرد که به جدیدترین شیشه بادوام گوریلا گلس ویکتوس پلاس مجهز شده‌اند و برای استحکام بیشتر از قاب آلومینیومی Armor جدید برای آن‌ها استفاده شده است. در حالی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

سامسونگ اخیرا از گوشی‌های سری گلکسی S22 رونمایی کرد که به جدیدترین شیشه بادوام گوریلا گلس ویکتوس پلاس مجهز شده‌اند و برای استحکام بیشتر از قاب آلومینیومی Armor جدید برای آن‌ها استفاده شده است. در حالی که گلکسی S22 اولترا در تست مقاومت سربلند بود و حتی زیر لاستیک خودرو سالم ماند، اما عمکلرد آن در تست سقوط چندان خوب نبوده است.

کانال یوتیوب PBKreviews پس از تست مقاومت گلکسی S22 اولترا و تعمیرپذیری آن، این بار برای اولین بار به سراغ آزمایش سقوط آن رفته است. در این آزمایش، یک دستگاه کاملا جدید که فقط نایلون‌های محافظ آن برداشته شده از ارتفاع معمول موازی با کمر و سر انسان به روی زمین بتنی پرتاب می‌شود.

تست سقوط گلکسی S22 اولترا

همانطور که احتمالا بدانید، سامسونگ در بخش دوربین‌های گلکسی S22 اولترا عملکرد بسیار خوبی داشته و دیگر خبری از ماژول جزیره‌ای نیست و سنسورها به طور یکپارچه بخشی از پنل پشتی هستند. اما متاسفانه اولین قربانی تست سقوط S22 اولترا دوربین فوق عریض آن است که بالاتر از سایر سنسورهای قرار گرفته.

خوشبختانه سامسونگ قاب‌های محافظ بسیار زیادی برای گوشی‌های پرچمدار خود معرفی کرده که برخی از آن‌ها به طور جداگانه دور لنز‌ها قرار می‌گیرند تا در صورت سقوط دستگاه، آسیب بسیار کمتری ببینند و از آن‌ها محافظت کنند.

بدنه دستگاه نیز پس از سقوط از فاصله مشابهی دچار خراش‌ها و ترک‌هایی شد. همچنین نمایشگر خمیده دستگاه که مانند دوربین‌ها زیبا به نظر می‌رسد، یکی دیگر از نقاط ضعف گلکسی S22 اولترا در این تست محسوب می‌شود و یک سقوط ساده از ارتفاع کمر ترک‌های قابل توجهی را روی آن به وجود می‌آوردند. همچنین سقوط دستگاه از ارتفاعی به موازات سر انسان‌ها باعث می‌شود تا نمایشگر دستگاه به طور کلی عملکرد خود را از دست بدهد.

در مجموع S22 اولترا در تست سقوط نسبت به سایر آزمون‌های خود عملکرد چندان خوبی نداشته و شاید بهتر است برای این دستگاه از محافظ نمایشگر و قاب محافظ استفاده کنید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • حامد قزلباش
    حامد قزلباش | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰

    کسی که حدود پنجاه میلیون گوشی میخره قطعا قاب و گلس مسخره

مطالب پیشنهادی