ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پوکو X4 پرو 5G
تکنولوژی

تصاویر واقعی و رندر پوکو X4 پرو 5G افشا شد

پوکو به‌زودی از گوشی‌های سری X4 رونمایی می‌کند و حالا شاهد افشای تصاویر واقعی، رندر و همچنین مشخصات فنی پوکو X4 پرو 5G هستیم. این تصاویر از سوی یک وب‌سایت منتشر شده بودند که پس ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۰۹:۰۴

پوکو به‌زودی از گوشی‌های سری X4 رونمایی می‌کند و حالا شاهد افشای تصاویر واقعی، رندر و همچنین مشخصات فنی پوکو X4 پرو 5G هستیم.

این تصاویر از سوی یک وب‌سایت منتشر شده بودند که پس از مدتی تصمیم به حذف آن‌ها می‌گیرد. اما یک منبع به نام «Abhishek Yadav» توانسته این تصاویر را ذخیره و دوباره به اشتراک بگذارد. این منبع همچنین در توییت خود مشخصات فنی این گوشی هوشمند را منتشر کرده است.

طراحی پوکو ایکس 4 پرو 5G

طبق این تصاویر، روی پنل پشتی این گوشی هوشمند شاهد قرارگیری یک ماژول مستطیلی شکل بزرگ و دو رنگ هستیم که میزبان سه دوربین، فلاش LED و همچنین برند پوکو است. در کنار دوربین عبارت 108 مگاپیکسل هم به چشم می‌خورد که انتظار می‌رود سنسور HM2 باشد. برای مقایسه باید به دوربین اصلی 48 مگاپیکسلی پوکو X3 پرو اشاره کنیم که خبر از پیشرفت چشمگیر نسل بعدی‌اش می‌دهد.

در جلوی این گوشی هوشمند با یک نمایشگر مسطح روبه‌رو هستیم که در مرکز بخش بالایی‌اش یک حفره برای میزبانی دوربین سلفی به چشم می‌خورد. در اطراف این پنل حاشیه‌های نسبتا کمی قرار گرفته است. بر اساس کاور روی نمایشگر، این دستگاه نمایشگر 120 هرتزی و تراشه 5G کوالکام خواهد داشت و از شارژ سریع 67 واتی خواهد کرد.

مشخصات احتمالی پوکو X4 پرو 5G

این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.7 اینچی امولد با رفرش ریت 120 هرتز و دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی مجهز می‌شود. روی پنل پشتی‌اش دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی به همراه دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و ماکرو 2 مگاپیکسلی قرار می‌گیرد.

پوکو X4 پرو 5G

درون پوکو X4 پرو 5G تراشه کوالکام اسنپدراگون 695 5G قرار گرفته می‌گیرد که احتمالا توسط 6 یا 8 گیگابایت رم LPDDR4X همراهی می‎‌شود. انتظار می‌رود این دستگاه به 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 2.2، سیستم عامل پیش فرض اندوید 11 و رابط کاربری MIUI 13 مجهز شود. این گوشی هوشمند باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی