ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مقیسه ساترا
فناوری ایران

رئیس ساترا تغییر کرد؛ مقیسه جایگزین امامیان شد

پیگیری‌های دیجیاتو حاکی از آن است که «صادق امامیان» از سمت خود در ساترا استعفا داده و «سعید مقیسه» که چند سالی است در معاونت فضای مجازی صداوسیما مسئولیت دارد، به ریاست این سازمان رسیده ...

مجتبی آستانه
نوشته شده توسط مجتبی آستانه | ۳۰ بهمن ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۳

پیگیری‌های دیجیاتو حاکی از آن است که «صادق امامیان» از سمت خود در ساترا استعفا داده و «سعید مقیسه» که چند سالی است در معاونت فضای مجازی صداوسیما مسئولیت دارد، به ریاست این سازمان رسیده است.

این روزها زمزمه تغییرات مختلفی در سازمان صداوسیما به گوش می‌رسد. از جمله تغییراتی که اخیرا در این سازمان رخ داده، جابه جایی در سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر در فضای مجازی یا ساترا است که «صادق امامیان» رئیس این سازمان از آنجا کوچ کرده و «سعید مقیسه» جایگزین او شده است.

در حالی که تهیه‌کنندگان سینمایی و بسیاری از سینماگران نیز معتقدند که بازار نمایش خانگی باید مجددا به وزارت ارشاد برگردد تا کیفیت محصولات به جای مناسب خود برسد؛ هفته گذشته کمیسیون تلفیق بودجه مجلس شورای اسلامی، بار دیگر ساترا را به عنوان ناظر بر تولید آثار حرفه‌ای در فضای مجازی تعیین کرد.

با توجه به نارضایتی‌های اخیر فیلم‌سازان از یک سو و نمایندگان مجلس از سوی دیگر از ساترا، به نظر می‌رسد مقیسه برای جلب رضایت طرفین در سازمان خود با چالشی بزرگ رو به رو شود. پیش‌بینی می‌شود با تغییر مدیریت این سختگیری‌ها کمتر شود، همان طور که با تغییر رئیس سازمان صدا و سیما، رویکردها نسبت به دوره قبل تغییر پیدا کرده است.

مقیسه طی چند سال اخیر در معاونت فضای مجازی صداوسیما فعالیت داشت و سال 1399 به عنوان قائم مقام معاون فضای مجازی منصوب شد.

او همچنین مدیریت شبکه پنج سیما را بر عهده داشته و پیش از این مسئولیت‌های مختلفی ازجمله قائم مقام شبکه‌ سه سیما، مدیرکل ارزیابی عملکرد در معاونت برنامه‌ریزی و نظارت، مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی شبکه‌ قرآن و معارف سیما، مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی معاونت بهره‌برداری فنی و مدیریت اطلاعات و برنامه‌ریزی اداره کل فرستنده‌های رادیویی، قائم‌مقام معاونت برنامه‌ریزی و منابع مالی صداوسیما را در کارنامه‌ رسانه‌ای خود داشته است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی