ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتورولا
تکنولوژی

رندر جدید موتورولا Frontier دوربین 194 مگاپیکسلی آن را نمایش می‌دهد

به نظر می‌رسد موتورولا با دستگاه جدیدی که اسم رمز آن «فرانتیر» (Frontier) است، قصد دارد برای اولین بار وارد فضای گوشی‌های فوق پریمیوم شود. در گذشته یک رندر نه چندان واضح از این دستگاه ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۳۰

به نظر می‌رسد موتورولا با دستگاه جدیدی که اسم رمز آن «فرانتیر» (Frontier) است، قصد دارد برای اولین بار وارد فضای گوشی‌های فوق پریمیوم شود. در گذشته یک رندر نه چندان واضح از این دستگاه منتشر شده بود و حالا ایوان بلس، منبع معتبر دنیای فناوری اولین تصویر باکیفیت این دستگاه را به اشتراک گذاشته که طراحی و دوربین 194 مگاپیکسلی آن را نشان می‌دهد.

در این تصویر، موتورولا فرانتیر از تمام زوایا ممکن با رنگ خاکستری براق و متالیک نشان داده می‌شود. هرچند کاملا نمی‌توان این موضوع را تایید کرد، اما ظاهرا پنل پشتی دستگاه از جنس شیشه ساخته شده باشد، همانطور که از تمام گوشی‌های ممتاز موجود در بازار انتظار می‌رود.

در جلو، شاهد یک نمایشگر منحنی با حاشیه‌های بسیار باریک در اطرافش هستیم که در بالای آن روزنه مخصوص دوربین سلفی دیده می‌شود. طبق شایعات قبلی، به نظر می‌رسد اندازه پنل نمایشگر دستگاه 6.7 اینچ خواهد بود.

دوربین 194 مگاپیکسلی گوشی جدید موتورولا

موتورولا

اما پنل پشتی گوشی به لطف ماژول دوربین بسیار بزرگ و عجیبش، توجه کاربران را به خود جلب می‌کند. گفته می‌شود که این دستگاه به سنسور 194 مگاپیکسلی S5KHP1 تولید شده توسط سامسونگ مجهز خواهد شد که در بین گوشی‌های موجود در بازار و صنعت بالاترین رزولوشن محسوب می‌شود.

دوربین اصلی با چند لنز دیگر همراه شده و به طور کلی ماژول دوربین دستگاه سه سنسور را در خود جای داده باشد. ظاهرا دوربین‌های دیگر دستگاه 50 مگاپیکسلی فوق عریض سامسونگ SKJN1SQ03 و تله فوتو 12 مگاپیکسلی سونی IMX663 خواهند بود.

درباره پردازنده گوشی موتورولا نیز طبق گزارش‌های قبلی، ادعا شده که از جانشین اسنپدراگون 8 نسل 1 با شماره مدل SM8475 بهره خواهد برد. درباره زمان معرفی دستگاه نیز هنوز گزارشی منتشر نشده، اما احتمالا هنوز چند ماه با آن فاصله داشته باشیم، زیرا مشخصات دستگاه هنوز در وب‌سایت‌های صدور تاییدیه رویت نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی