ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فولکس واگن
اخبار خودرو

فولکس واگن بار دیگر بخاطر شرایط کرونایی به کارکنان خود پاداش می‌دهد

شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته مشکلات بسیار زیادی را برای کمپانی‌های مختلف از جمله خودروسازان به وجود آورده است. این مسئله هم به نوبه خود شاغلین فعال در صنعت خودرو را به خطر ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

شیوع ویروس کرونا در دو سال گذشته مشکلات بسیار زیادی را برای کمپانی‌های مختلف از جمله خودروسازان به وجود آورده است. این مسئله هم به نوبه خود شاغلین فعال در صنعت خودرو را به خطر انداخته و زندگی آنها را تحت تاثیر قرار داده است. فولکس واگن به عنوان یکی از کمپانی‌های پیشگام سعی کرده در شرایط سخت کرونایی به کمک کارکنان خود بشتابد. این کمپانی اخیرا اعلام کرده به پاس تلاش سخت پرسنل خود در ماه‌های گذشته، بار دیگر پاداش اعطا می‌کند.

فولکس واگن

پاداشی که فولکس واگن در نظر گرفته ۵۰۰ یورو است و با نرخ روز ارز معادل ۵۶۸ دلار می‌شود. این پاداش افرادی را در بر می‌گیرد که در خاک آلمان برای فولکس واگن کار می‌کنند و همراه با حقوق ماه فوریه به آنها پرداخت خواهد شد. فروش واگن تاکید کرده این پاداش مشمول هیچگونه مالیاتی نیست و کارکنان آن را به طور کامل دریافت خواهند کرد.

گونار کیلیان (Gunnar Kilian) مدیر منابع انسانی فولکس واگن در این باره گفته:

«در ماه‌های اخیر پاندمی کرونا کارکنان ما را چه به صورت حضوری و چه به صورت دورکاری شدیدا به چالش کشید. انعطاف‌پذیری و تعهد بی‌وقفه‌ای که آنها به نمایش گذاشتند، یک عملکرد بی‌نظیر است و ما می‌خواهیم نشان دهیم که به این مسئله واقف هستیم. علت اصلی پاداش جدید، در واقع همین موضوع است.»

فولکس واگن

به غیر از کارکنان، کارآموزان، دانشجویان مشغول به کار و دانشجویان مقطع دکترا نیز از فولکس واگن پاداش 300 یورویی دریافت خواهند کرد. بد نیست اشاره کنیم اولین پاداش فولکس واگن به خاطر ویروس کرونا در ژوئن 2021 پرداخت شد. مبلغ این پاداش برابر با 1000 یورو بود. این پاداش‌ها در واقع بخشی از پکیج کمک معیشتی هستند که دولت آلمان مجوز آن را صادر کرده است.

این پکیج به صاحبان مشاغل و کمپانی‌ها اجازه می‌دهد به کارکنان خود تا ۱۵۰۰ یورو معاف از مالیات پرداخت کنند. ناگفته نماند پیش از این و در دسامبر ۲۰۲۰ نیز دایملر به موجب همین قانون ۱۲۰۰ یورو به کارکنان خود به عنوان پاداش دوران کرونا پرداخت کرده بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی