ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

شیائومی 11T پرو
تکنولوژی

شیائومی 11T پرو آپدیت اندروید 12 و MIUI 13 را دریافت کرد

شیائومی رسما به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را برای تمام کاربران شیائومی 11T پرو در سراسر جهان منتشر کرد. شیائومی 11T پرو با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 و سنسور پرچمدار ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۲:۳۰

شیائومی رسما به‌روزرسانی پایدار رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 12 را برای تمام کاربران شیائومی 11T پرو در سراسر جهان منتشر کرد.

شیائومی 11T پرو با چیپست پرچمدار اسنپدراگون 888 و سنسور پرچمدار 108 مگاپیکسلی HM2 سامسونگ یکی از برترین گوشی‌های غول فناوری چین محسوب می‌شود. با این وجود، شیائومی تاکنون به‌روزرسانی اندروید 12 را برای گوشی‌های ارزان‌تر خود مانند ردمی 10، ردمی نوت 10 و نوت 10 پرو منتشر کرده بود اما هیچ نشانه‌ای از ارائه این به‌رزورسانی برای شیائومی 11T پرو وجود نداشت.

شیائومی 11T پرو

با این حال، به‌روزرسانی سیستم عامل جدید گوگل اکنون در دسترس کاربران این دستگاه قرار گرفته که ویژگی‌های جدید و بهینه‌سازی‌های سیستمی زیادی را به همراه دارد. از جمله ویژگی‌های جدید آن می‌توان به اضافه شدن اکوسیستم ویجت جدیدی با پشتیبانی از اپلیکیشن، مجموعه جدیدی از تصاویر پس زمینه با نام Crystallization و توانایی باز کردن اپ‌ها به صورت پنجره‌های شناور از طریق نوار کناری اشاره کرد.

همچنین با این به‌روزرسانی برخی ویژگی‌های سیستمی گوشی بهبود یافته که از جمله آن‌ها می‌توان به بهبود پایداری کلی سیستم در MIUI 13 و پشتیبانی از قابلیت دسترسی پیشرفته به برنامه‌های سیستم تلفن، ساعت و آب و هوا اشاره کرد. هرچند لیست تغییرات این به‌روزرسانی بسیار کوتاه است، اما شیائومی در طول زمان ویژگی‌های بیشتری را برای MIUI ارائه خواهد کرد و می‌توان انتظار داشت تا در سال 2022 ویژگی‌ها و بهینه‌سازی‌های بیشتری به آن اضافه شود.

شیائومی 11T پرو تا چند سال آپدیت می‌شود؟

شیائومی 11T پرو

شیائومی 11T پرو در 15 سپتامبر 2021 (24 شهریور) به عنوان بخشی از گوشی‌های سری 11T با رابط کاربری MIUI 12.5 مبتنی بر اندروید 11 معرفی شد. با این حال، غول فناوری در رویداد معرفی گوشی‌های خود توضیح داد که شیائومی‌ 11T و 11T پرو‌ 3 برزروسانی اصلی سیستم عامل اندروید و 4 سال بروزرسانی امنیتی دریافت خواهند کرد. بنابراین شیائومی‌ 11T پرو علاوه بر اندروید 12، در سال‌های آینده اندروید 13 و 14 را نیز دریافت خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Hamed0568
    Hamed0568 | ۲ آبان ۱۴۰۱

    سلام وقت بخیر. 11t pro خریدم. میگن اصلا اپدیتش نکنم جریان چیه؟ این همه پول بدی و تو غار زندگی کنی باهاش؟ ممنون میشم توضیحاتی درمورد اپدیتش بهم بگید.دیروز خریدم.

  • سیدجواد سیدپور
    سیدجواد سیدپور | ۸ اسفند ۱۴۰۰

    سلام. من Mi 11 Ultra دارم هنوز آپدیتی بعد MIUI 12.5 نیومده برام. لطفا اگه میدونید بگید علتش چیه؟؟؟

  • سینا محمدی
    سینا محمدی | ۲ اسفند ۱۴۰۰

    سلام گوشی من شیائومی11T pro هست امروز بعداز خوندن این خبر از سایتتون رفتم چک کردم دیدم بروزرسانی اندروید ۱۲ وMIUI13 برای گوشیم اومده ،اما چون حجمش زیاد بود گفتم بعدا دانلودش کنم الان ک بسته گرفتم رفتم چک کردم دیدم دیگه نیست بروزرسانی و مینویسه ک بروزرسانی موجود نیست،باید چیکار کنم که دوباره بیاد؟

    • Alireza Motavalli
      Alireza Motavalli | ۸ اسفند ۱۴۰۰

      ریجن گوشیتو بزار هند بعد با فیلتر شکن بزن تا بالا بیاد بعدش خاموشش کن و اپدیت کن بعدش عم ریجن گوشی رو بزار ایران یا امریکا

مطالب پیشنهادی