ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فایند X5 لایت
تکنولوژی

انتشار رندرهای اوپو فایند X5 لایت پیش از معرفی رسمی

اوپو چند روز قبل اعلام کرد که گوشی‌های سری فایند X5 در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) معرفی خواهند شد و رندرها و مشخصات نسخه استاندارد و پرو آن‌ها تاکنون فاش شده. اکنون اولین رندرهای رسمی از ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

اوپو چند روز قبل اعلام کرد که گوشی‌های سری فایند X5 در تاریخ 24 فوریه (5 اسفند) معرفی خواهند شد و رندرها و مشخصات نسخه استاندارد و پرو آن‌ها تاکنون فاش شده. اکنون اولین رندرهای رسمی از سومین عضو این خانواده یعنی فایند X5 لایت به اشتراک گذاشته شده است.

طراحی فایند X5 لایت در این رندرها به طور کامل دیده می‌شود. طبق تصاویر منتشر شده، این دستگاه دقیقا مانند مدل هندی اوپو Reno7 خواهد بود که چند هفته پیش عرضه شد. علاوه بر این، اخیرا در گزارش دیگری ادعا شده بود که این دستگاه نسخه تغییر نام یافته‌ای از Reno7 خواهد بود که حالا این تصاویر ظاهرا ادعای مطرح شده را تایید می‌کنند.

مشخصات احتمالی اوپو فایند X5 لایت

در سمت چپ بالای نمایشگر فایند X5 لایت از روزنه مخصوص دوربین سلفی استفاده شده و طراحی ماژول دوربین پنل پشتی و رنگ‌های آن نیز مانند Reno7 است. با توجه به این شباهت، می‌توان انتظار داشت که این دستگاه از یک نمایشگر 6.43 اینچی AMOLED بهره خواهد برد.

از طرفی دیگر، طبق برگه مشخصات گوشی که اخیرا به اشتراک گذاشته شده بود، فایند X5 لایت دارای پنل 90 هرتزی با محافظ گوریلا گلس 5 خواهد بود. همچنین این دستگاه از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد.

دوربین سلفی که در گوشه سمت چپ دستگاه قرار دارد یک سنسور 32 مگاپیکسلی سونی IMX615 خواهد بود. روی پنل پشتی دستگاه شاهد ماژول سه‌گانه‌ای هستیم که از سنسورهای 64، 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. سنسور ثانویه احتمالا لنز فوق عریض با زاویه دید 118.9 درجه و سنسور سوم یک لنز ماکرو خواهد بود.

می‌توان انتظار داشت درون این دستگاه چیپ دیمنسیتی 900 به همراه 8 گیگابایت رم، 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 4500 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 وات قرار بگیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی