ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

گلکسی بوک پرو 2 360
تکنولوژی

اولین رندرهای لپ تاپ گلکسی بوک پرو 2 360 سامسونگ افشا شد

سال میلادی گذشته مشخص شد که سری گلکسی بوک ۲ پرو در اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد. اخیرا نیز اعلام شد که سامسونگ در تاریخ 8 اسفندماه (27 فوریه) کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل 2022 را ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

سال میلادی گذشته مشخص شد که سری گلکسی بوک ۲ پرو در اوایل سال 2022 عرضه خواهد شد. اخیرا نیز اعلام شد که سامسونگ در تاریخ 8 اسفندماه (27 فوریه) کنفرانس خود در کنگره جهانی موبایل 2022 را برگزار می‌کند که احتمالا شاهد معرفی یک لپ تاپ در آن باشیم و حالا به فاصله یک هفته تا زمان برگزاری این رویداد، اولین تصاویر از گلکسی بوک پرو 2 360 فاش شده‌اند.

اولین رندرهای گلکسی بوک پرو 2 360

همانطور که در تصاویر زیر قابل مشاهده است، گلکسی بوک‌ پرو 2 360 دارای یک لولای 360 درجه است که با وجود آن، کاربران می‌توانند از دستگاه خود به عنوان یک تبلت استفاده کنند. سایر مشخصه‌های مربوط به طراحی این دستگاه از جمله قاب‌ها، ترک‌پد و صفحه کلید آن که شامل نام‌پد نیز می‌شود، کاملا استاندارد است و نکته خاصی در آن‌ها وجود ندارد.

هرچند درباره مشخصات داخلی این دستگاه هنوز جزئیات زیادی در دسترس نیست، اما در گزارش اخیر گفته شده که انتظار می‌رود گلکسی بوک پرو 2 360 یک بار دیگر از نمایشگر 15.6 اینچی نسل قبل خود استفاده کند. علاوه بر این، لپ تاپ 360 درجه سامسونگ از قلم S Pen نیز پشتیبانی خواهد کرد.

از سوی دیگر، در این تصاویر فقط یک سمت از گلکسی بوک‌ پرو 2 360 قابل مشاهده است و بر اساس آن، می‌توان گفت که لپ تاپ جدید سامسونگ از یک پورت USB Type-C و یک کارت خوان micro SD در یک سمت بهره خواهد برد. با این حال انتظار می‌رود تا در مجموع دارای سه پورت USB Type-C باشد.

چیزی به زمان نمایشگاه MWC 2022 باقی نمانده و در جریان آن سرانجام متوجه خواهیم شد که این دستگاه از پردازنده‌های نسل دوازدهم سری Alder Lake اینتل بهره خواهد برد یا سری رایزن 6000 AMD.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی