ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تلویزیون سامسونگ
تکنولوژی

سامسونگ برای شانزدهمین سال متوالی برترین برند تلویزیون در بازار جهانی شد

سامسونگ یک سال دیگر به عنوان برترین برند بازار تلویزیون در دنیا شناخته شد تا برای شانزدهمین سال متوالی این عنوان را کسب کند. غول فناوری کره‌ای با این دستاورد شگفت‌انگیز نشان داده که در ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۲ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۴۵

سامسونگ یک سال دیگر به عنوان برترین برند بازار تلویزیون در دنیا شناخته شد تا برای شانزدهمین سال متوالی این عنوان را کسب کند. غول فناوری کره‌ای با این دستاورد شگفت‌انگیز نشان داده که در طول این سال‌ها همواره توانسته با حفظ کیفیت، رضایت مشتریان را جلب کند.

به گزارش شرکت تحقیقاتی Omdia، سهم بازار جهانی سامسونگ در سال 2021 برابر 19.8 درصد بود و سهم ارزش آن‌ها هم به 29.5 درصد رسید. این شرکت در طول پنج سال گذشته سعی کرده فروش تلویزیون‌های پریمیوم خود را افزایش دهد و سری محصولات QLED TV هم کمک شایانی به این مسئله کرده است.

از زمانی معرفی سری QLED TV در سال 2017، سامسونگ توانسته 26 میلیون عدد از این دستگاه‌ها را بفروشد. Omdia می‌گوید این شرکت فقط در سال گذشته میلادی 9.43 میلیون تلویزیون QLED فروخته است. در ادامه می‌توانید فروش پنج سال گذشته تلویزیون‌های QLED این شرکت را ببینید:

  • 2017: 0.80 میلیون
  • 2018: 2.60 میلیون
  • 2019: 5.32 میلیون
  • 2020: 7.79 میلیون
  • 2021: 9.43 میلیون

موفقیت سامسونگ با تلویزیون‌های QLED

سهم ارزش این غول کره‌ای در بازار تلویزیون‌های پریمیوم در سال گذشته میلادی 44.5 درصد بوده است. این شرکت به لطف محبوبیت تلویزیون‌های QLED توانسته سهم ارزش بازار خود را از سال 2019 تاکنون بیش از 40 درصد افزایش دهد. سامسونگ در گروه تلویزیون‌های فوق بزرگ (بالای 80 اینچ) هم دارای سهم ارزش 44.9 درصدی است.

این برند اولین بار در سال 2006 با تلویزیون‌های سری Bordeaux توانست در جایگاه اول جهانی قرار بگیرد. آن‌ها در سال 2009 تلویزیون‌های LED را معرفی کردند و در سال 2011 به سراغ تلویزیون‌های هوشمند رفتند. همان‌طور که گفتیم، سال 2017 سال معرفی تلویزیون‌های QLED بود و یک سال بعد مدل 8K این تلویزیون‌ها به بازار آمد.

«ایل-کیونگ سئونگ»، معاون کسب و کار نمایشگرهای سامسونگ الکترونیکس می‌گوید: «به لطف اعتماد مصرف‌کنندگان و علاقه آن‌ها به تلویزیون‌های سامسونگ، توانستیم برای شانزدهمین سال متوالی رتبه اول را به دست آوریم.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی