ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بیت کوین
تکنولوژی

بازار رمزارزها قرمزپوش شد؛ ریزش حدود 16 درصدی قیمت بیت کوین در هفت روز گذشته

با بالا گرفتن تنش‌های روسیه و غرب و احتمال درگیری نظامی، قیمت بیت کوین و به دنبال آن بسیاری از رمزارزها ریزش شدیدی را تجربه کرد. طی هفت روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال روزهای نزولی ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

با بالا گرفتن تنش‌های روسیه و غرب و احتمال درگیری نظامی، قیمت بیت کوین و به دنبال آن بسیاری از رمزارزها ریزش شدیدی را تجربه کرد.

طی هفت روز گذشته بازار ارزهای دیجیتال روزهای نزولی را طی کرده است که عوامل مختلفی در آن دخیل بوده‌اند، ولی بسیاری از تحلیلگران می‌گویند تنش‌های بین روسیه و اکراین بر بازار تاثیر دو چندانی داشته است.

داده‌های وب‌سایت «کوین مارکت کپ» نشان می‌دهد از بین ده رمزارز بازار از نظر ارزش بازار، تقریبا همگی آنها در وضعیت قرمز ریزشی هستند.

وضعیت قرمز بازار رمزارز

در زمان نوشتن این خبر، قیمت محبوب‌ترین رمزارز بازار یعنی بیت کوین طی 24 ساعت گذشته با افت 4.91 درصدی روبرو بوده. این در حالی است که طی هفت روز قبل نیز بیت کوین ریزش حدود 15 درصدی را تجربه کرده و در حال حاضر طبق اطلاعات وب‌سایت کوین مارکت کپ، قیمت آن حدود 37 هزار دلار است.

اتریوم، دومین رمزارز بازار از نظر ارزش بازار نیز وضعیت بهتری از بیت کوین ندارد و ریزش بیش از 17 درصدی را طی هفت روز گذشته به نام خود ثبت کرده است و در حال حاضر با ریزش بیش از 6 درصد طی 24 ساعت گذشته، اکنون و در زمان نگارش این خبر با قیمت حدود 2500 دلار معامله می‌شود.

سایر رمزارزهای مطرح بازار نیز وضعیت مشابهی دارند. برای مثال بایننس نیز وضعیت بهتری نسبت به بیت کوین و اتریوم ندارد و جزو رمزارزهایی است که طی هفت روز گذشته ریزش چشمگیری را در نوع خود تجربه کرده است.

شیبا اینو نیز طبق داده‌های وب‌سایت کوین مارکت کپ طی یک هفته گذشته ریزش 22.58 درصدی و طی 24 ساعت گذشته نیز افت قیمتی بیش از 10 درصد داشته است.

باید دید روند نزولی بازار چه سمت و سویی خواهد گرفت. در حال حاضر داده‌ها نشان می‌دهند ارزش بازار ارزهای دیجیتال، افت چشمگیری داشته و اگر نتواند چنین ناحیه‌ای را حفظ کند، احتمال ریزش شدید بازار محتمل است. از سوی دیگر طی روزهای انتظار می‌رود جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده نیز در مورد رمزارزها تصمیم‌گیری کند و بسیاری از تحلیلگران منتظر تصمیم این کشور در مورد ارزهای دیجیتال هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی