ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

Truth Social ترامپ
کسب و کار

شبکه اجتماعی Truth Social ترامپ به کپی کردن لوگوی یک شرکت بریتانیایی متهم شد

اپلیکیشن شبکه اجتماعی Truth Social متعلق به دونالد ترامپ دیروز در اپ استور منتشر شد. ولی لوگوی این برنامه حالا به خاطر شباهت به لوگوی شرکت بریتانیایی Trailar حاشیه‌ساز شده است. مدیر بازاریابی Trailar اعلام ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

اپلیکیشن شبکه اجتماعی Truth Social متعلق به دونالد ترامپ دیروز در اپ استور منتشر شد. ولی لوگوی این برنامه حالا به خاطر شباهت به لوگوی شرکت بریتانیایی Trailar حاشیه‌ساز شده است. مدیر بازاریابی Trailar اعلام کرده که این شرکت می‌خواهد از شبکه اجتماعی ترامپ شکایت کند.

لوگوی شبکه اجتماعی Truth Social حرف T انگلیسی را به صورت شکسته از چپ روی یک پس‌زمینه آبی نشان می‌دهد. لوگوی Trailar هم دقیقا همین طراحی را داشته، با این تفاوت که برخلاف Truth در سمت راست حرف T نقطه ندارد.

«متیو سامرز»، مدیر بازاریابی Trailar که در زمینه نصب پنل‌های خورشیدی روی کامیون‌ها و سایر وسایل نقلیه بزرگ فعالیت دارد و داده‌های تحلیلی را در اختیار فعالان این صنعت قرار می‌دهد، تایید کرده که این شرکت در حال ارزیابی شرایط برای انجام اقدامات حقوقی علیه Truth Social است. سامرز می‌گوید: «ما اکنون به دنبال مشاوره‌های حقوقی هستیم تا درباره گام‌های بعدی و گزینه‌هایی که برای حفاظت از برندمان در اختیار داریم، اطلاعات کسب کنیم.»

مقایسه لوگوی Truth Social و Trailar
سمت چپ لوگوی Trailar، سمت راست لوگوی Truth Social

Truth Social از ابتدای راه با مشکل مواجه می‌شود؟

توییتر Trailar هم در پستی در این باره نوشت: «چقدر خوب است که می‌بینیم دونالد ترامپ از کسب و کارهای فعال در حوزه پایداری حمایت می‌کند! ولی بهتر نیست دفعه بعد اول اجازه بگیرید؟» این شرکت همچنین در ادامه با خطاب قرار دادن شرکت Aldi از آن‌ها درخواست کمک حقوقی کرد. Aldi پارسال در یک دعوای حقوقی مشابه با شرکت Marks & Spencer درگیر بود. آن‌ها در نهایت با هم به توافق رسیدند.

شرکت Trump Media and Technology Group که مالک Truth Social محسوب می‌شود، هنوز به درخواست رسانه‌ها برای اظهارنظر در این باره پاسخی نداده است. گفتنی است که شبکه اجتماعی ترامپ به فاصله 24 ساعت از زمان انتشار در صدر فهرست پردانلودترین برنامه‌های رایگان اپ استور اپل قرار گرفت و توجهات زیادی را به خود جلب کرد. ترامپ از طریق این پلتفرم می‌خواهد دوباره تریبونی برای ابراز عقایدش داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۸ مهر ۱۴۰۱

    توی این برنامه حتما کلی آدم باهوش هستش، حتما فضا بهتری داره از سایر شبکه های اجتماعی...

مطالب پیشنهادی