ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ادعای رسانه آلمانی: مایکروسافت به‌زودی توسعه ویندوز 12 را شروع می‌کند

فقط چند ماه از انتشار ویندوز 11 می‌گذرد، اما حالا یک رسانه آلمانی مدعی شده که مایکروسافت برنامه‌ریزی برای توسعه ویندوز 12 را آغاز کرده و احتمالا از ماه آینده میلادی ساخت این سیستم عامل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۵:۰۰

فقط چند ماه از انتشار ویندوز 11 می‌گذرد، اما حالا یک رسانه آلمانی مدعی شده که مایکروسافت برنامه‌ریزی برای توسعه ویندوز 12 را آغاز کرده و احتمالا از ماه آینده میلادی ساخت این سیستم عامل را شروع می‌کند.

خبرگزاری آلمانی Deskmodder به نقل از منبع آگاه خود می‌گوید مایکروسافت قرار است از ماه مارس توسعه ویندوز 12 را شروع کند. این خبر در حالی اعلام شده که ویندوز 11 در مهر ماه سال جاری به‌صورت رسمی منتشر شد.

ظاهرا یک منبع دیگر به نام Swift On Security هم در توییتی این خبر را تایید و اعلام کرده بود که توسعه ویندوز 12 شروع شده و برای نصب آن به دو تراشه TMP نیاز است. با این حال، او بعدا خاطرنشان کرد که توییتش یک شوخی بیشتر نبوده است. تراشه TMP یک قطعه امنیتی است که وجود آن در کامپیوترها برای نصب ویندوز 11 ضروری است.

ویندوز 12

توسعه ویندوز 12 یک فرآیند چند ساله خواهد بود

اگرچه در حال حاضر به جز همان گزارش آلمانی منبع دیگری نگفته که مایکروسافت به‌زودی توسعه ویندوز 12 را آغاز می‌کند، ولی شاید چندان عجیب نباشد که این شرکت خیلی زود قدم‌های اولیه را برای کار روی نسل بعدی سیستم عامل خود بردارد. آن‌ها از سال 1985 مشغول توسعه ویندوز بوده‌اند و غافل‌گیرکننده نیست که پایه‌های ساخت نسخه بعدی آن را از همین حالا بنا بگذارند، چون این کار یک فرآیند چند ساله خواهد بود.

با این وجود، تا زمانی که رسما چیزی از سوی مایکروسافت اعلام نشود، نمی‌توانیم به این گزارش‌ها اعتماد کنیم. مایکروسافت فعلا به رفع مشکلات ویندوز 11 مشغول شده و احتمالا در فصل تابستان پیش رو آپدیت بزرگی را تحت عنوان Sun Valley 2 برای این سیستم عامل منتشر خواهد کرد.

اولین آپدیت بزرگ ویندوز 11 هفته گذشته با پشتیبانی از قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های اندرویدی و بازطراحی چند نرم‌افزار از جمله NotePad و Media Player منتشر شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • XARA2000
    XARA2000 | ۵ اسفند ۱۴۰۰

    مایکروسافت با ویندوز 11 نصب اپ های اندرویدی روی ویندوز را فراهم کرد که کاربسیار مثبت و بزرگی انجام داد ، انشالله که در ویندوز 12 فرایند نصب برنامه های مکینتاش و آیفون را هم ایجاد کند که کاربرانی مکینتاش و آیفون ندارند به راحتی بتوانند اپ های این دیوایس ها را روی ویندوز نصب کرده و تجربه کنند و لذت ببرند.
    انشالله

  • roham
    roham | ۴ اسفند ۱۴۰۰

    بابا هنوز خیلی Windows 10 دارن و به 11 نرفتن
    مطمئن باشید رم ۸داشته و هارد ۱۲۸ و هزارتا تی پی ام میخواد😂

    • XARA2000
      XARA2000 | ۵ اسفند ۱۴۰۰

      من از ویندوز 11 استفاده می کنم واقعا بی نظیره و گرفتاری های ویندوز 10 مثل هنگ کردن و سنگین شدن ویندوز ندارید ، تازه می تونید برنامه های اندروید روی ویندوز 11 نصب کنید و استفاده کنید و لذت ببرید.

مطالب پیشنهادی