ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

فراری Purosangue
اخبار خودرو

اولین شاسی بلند تاریخ فراری در آستانه رونمایی؛ هرآنچه از Purosangue می دانیم

فراری سخت مشغول آماده سازی اولین شاسی بلند (SUV) خود است و طبق برنامه‌ها قرار است در سال جاری میلادی آن را معرفی کند. حال دو تصویر از نمای جلو و عقب این محصول جدید ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۳۰

فراری سخت مشغول آماده سازی اولین شاسی بلند (SUV) خود است و طبق برنامه‌ها قرار است در سال جاری میلادی آن را معرفی کند. حال دو تصویر از نمای جلو و عقب این محصول جدید که احتمالا فراری Purosangue نام دارد در اینترنت منتشر شده که شکل نهایی آن را لو داده است، عجیب آنکه طراحی این خودرو در مقایسه با سایر محصولات فراری و خودروهای کراس اوور و شاسی بلند چندان مهیج به نظر نمی رسد.

فراری Purosangue

در حال حاضر فراری هیچ واکنشی به این عکس‌ها نشان نداده است.

با توجه به عکس‌های لو رفته به نظر می‌رسد که فراری از مدل‌های GT خود الهام گرفته است. به طور مثال فرم کلی چراغ C شکل جلو شبیه به SF90 Stradale است. همچنین فرم چراغ عقب نیز شبیه به فراری روما است.

فراری Purosangue

اورهنگ (فاصله بین نوک تا سر چرخ) کوتاه، کاپوت بلندبالا با ارتفاع پایین نشان دهنده قابلیت‌های بالای فنی و هندلینگی این شاسی بلند است.

انتظار می‌رود که موتور خودرو همانند برادر بزرگ‌تر خود یعنی 812 Superfast تا جای ممکن به عقب رانده شود تا مرکز ثقل و تقسیم وزن خودرو بهبود یابد.

فراری Purosangue

Purosangue (پوروسانگوه) به معنای اصیل در زبان ایتالیایی است.

فراری قول داده تا این شاسی بلند شبیه به هیچ یک از شاسی بلندهای لوکس و اسپرت بازار از جمله آستون مارتین DBX، بنتلی بنتایگا، لامبورگینی اوروس و رولزرویس کالینن نباشد.

فراری سال گذشته از برنامه جدید خود برای رونمایی از 15 محصول جدید تا سال 2023 میلادی خبر داده بود.

فراری Purosangue

فراری بر خلاف دیگر خودروسازان که از پلت فرم‌های اشتراکی استفاده می‌کنند. از پلت فرم کاملا جدید و نوآوری برای ساخت این شاسی بلند استفاده کرده تا شبیه به هیچ محصولی در بازار نباشد.

این یک سگمنت جدید برای محصولات فراری خواهد بود.

تنها محصول 4 سرنشین فراری در 10 سال گذشته مدل FF و جانشین آن یعنی GTC4Lusso بوده است.

فراری GTC4Lusso
the GTC4Lusso

فراری با رونمایی از اولین شاسی بلند خود وارد بازار داغ و پر طرفدار شاسی بلند های لوکس خواهد شد و به شدت بازار دیگر شرکت‌ها را تحت تاثیر قرار خواهد داد.

انتظار می‌رود که این شاسی بلند از سیستم تعلیق و فنربندی با قابلیت تنظیم ارتفاع بهره ببرد و طول کلی آن نیز به 5 متر برسد.

موتورهای هیبریدی جدید فراری به صورت گسترده‌ای در این مدل استفاده خواهد شد.

اما انتظار می‌رود که فراری مدل رده بالا با موتور V12 را نیز عرضه کند تا به رقابت با رولزرویس کالینن و بنتلی بنتایگا به عنوان تنها شاسی بلند های مجهز به موتور 12 سیلندر برود.

در پایان باید دید که فراری چه زمانی به طور رسمی از شاسی بلند خود پرده برداری خواهد کرد و آیا تصاویر منتشر شده چهره نهایی آن را به ما نشان داده است یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی