ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

گلکسی A33 5G احتمالا با چیپ اگزینوس 1200 از راه می‌رسد

مشخصات گلکسی A33 5G سامسونگ در کنسول گوگل پلی رویت شده که در آن به بهره‌مندی این دستگاه از چیپ میان رده اگزینوس 1200 اشاره دارد. وب‌سایت MySmartPrice گزارشی منتشر کرده که گلکسی A33 5G ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۵

مشخصات گلکسی A33 5G سامسونگ در کنسول گوگل پلی رویت شده که در آن به بهره‌مندی این دستگاه از چیپ میان رده اگزینوس 1200 اشاره دارد.

وب‌سایت MySmartPrice گزارشی منتشر کرده که گلکسی A33 5G در کنسول گوگل پلی مشاهده شده است. در این گزارش آمده که این گوشی هوشمند با چیپ اگزینوس 1200 شامل دو هسته کورتکس A78 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، 6 هسته کورتکس A55 با فرکانس 2 گیگاهرتز و پردازشگر گرافیکی ARM Mali G68 با سرعت یک گیگاهرتز به بازار عرضه خواهد شد.

سامسونگ

مشخصات احتمالی گلکسی A33 5G

از دیگر مشخصات گلکسی A33 5G می‌توان به بهره‌مندی از 6 گیگابایت رم، نمایشگر فول اچ‌دی پلاس با تراکم پیکسلی 450 پیکسل در هر اینچ و سیستم عامل پیش فرض اندروید 12 با رابط کاربری One UI 4.0 اشاره کرد.

براساس اطلاعات قبلی به اشتراک گذاشته شده،‌ این گوشی هوشمند با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ سریع 25 واتی و دوربین چهارگانه در پنل پشتی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. نسل قبلی این گوشی از سنسور اصلی ۴۸ مگاپیکسلی بهره می‌برد، در نتیجه این گوشی هم می‌تواند سنسور اصلی ۴۸ یا ۶۴ مگاپیکسلی داشته باشد.

به نظر می‌رسد که این گوشی هم مثل گلکسی A53 فاقد جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون خواهد بود. همچنین پیشتر گفته شده بود که موبایل جدید سامسونگ در چهار ترکیب رنگ مشکی، سفید، آبی روشن و نارنجی عرضه خواهد شد.

تاکنون اطلاعات زیادی در مورد این گوشی هوشمند منتشر شده و به نظر می‌رسد زمان معرفی آن نزدیک است. یکی از مواردی که در گزارش‌های قبلی به آن اشاره شده این است که گلکسی A33 5G با استاندارد IP67 با مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار از راه می‌رسد.

در نهایت باید دید سامسونگ موبایل جدید خود را با چه مشخصات و طراحی به بازار عرضه خواهد کرد و آیا می‌تواند توجه کاربران به خود جلب کند یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی