ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

هواوی
تکنولوژی

هواوی میت 50 احتمالا تنها با چیپ اسنپدراگون عرضه می‌شود

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید هواوی سری میت 50 را ظاهرا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه می‌کند و خبری از نسخه‌ای با تراشه‌های کرین نخواهد بود. به نظر می‌رسد موجودی تراشه‌های کرین ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۰۰

یکی از منابع آگاه بازار می‌گوید هواوی سری میت 50 را ظاهرا با تراشه اسنپدراگون 8 نسل یک عرضه می‌کند و خبری از نسخه‌ای با تراشه‌های کرین نخواهد بود.

به نظر می‌رسد موجودی تراشه‌های کرین هواوی تمام شده و این شرکت مجبور است برای تامین نیاز خود از تراشه‌های اسنپدراگون استفاده کند.

این منبع آگاه با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ویبو چین به این موضوع اشاره می‌کند که تراشه اسنپدراگون که قرار است در این گوشی هوشمند به کار گرفته شود، از اتصال به شبکه 5G پشتیبانی نخواهد کرد.

دوربین هواوی میت 50

گوشی‌های این سری ظاهرا در مقایسه با سری هواوی P50 از دوربین‌های بهبود یافته بهره خواهند برد. همچنین به نظر می‌رسد کاربران بتوانند از تجربه کاربری بهتری با نرم افزار دوربین برخوردار شوند که با نسخه HarmonyOS 3.0 کار می‌کند.

این منبع اطلاعات بیشتری در مورد گوشی‌های هوشمند سری هواوی میت 50 به اشتراک نگذاشته است. براساس اطلاعات قبلی که در مورد موبایل‌های این سری منتشر شده، انتظار می‌رود اواسط تا اواخر ژوئیه عرضه شوند.

هواوی مدت‌هاست به دلیل تحریم‌های آمریکا نمی‌تواند گوشی‌های خود را با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G عرضه کند. این شرکت همچنین دیگر قادر به تولید و به‌کارگیری چیپست‌های کرین جدید نیست.

پیشتر این شرکت حجم زیادی از این تراشه‌ها را انبار کرده بود ولی درنهایت به نظر می‌رسد موجودی آنها تمام شده است و هواوی با مشکلات به وجود آمده در اثر تحریم‌های آمریکا دست و پنجه نرم می‌کند. به همین دلیل ظاهرا گفته می‌شود این شرکت مجبور شده از تراشه‌های جدیدتر اسنپدراگون استفاده کند و خبری از تراشه‌های کرین در میت 50 نخواهد بود.

گوشی‌های سری هواوی میت 50 احتمالا در بازار چین عرضه می‌شود و خبری از عرضه جهانی آن‌ها نخواهد بود. با این حال همچنان باید منتظر بمانیم تا ببینیم این کمپانی چه تصمیمی می‌گیرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی