ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

استیم روی تسلا
اخبار خودرو

ایلان ماسک: خودروهای تسلا در آینده از بازی‌های استیم پشتیبانی خواهند کرد

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتی اعلام کرد که این شرکت در حال کار روی قابلیتی برای پشتیبانی از بازی‌های سرویس استیم در خودروهاست. البته ظاهرا هنوز زمان زیادی باقی مانده تا چنین قابلیتی در ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

ایلان ماسک، مدیرعامل تسلا در توییتی اعلام کرد که این شرکت در حال کار روی قابلیتی برای پشتیبانی از بازی‌های سرویس استیم در خودروهاست. البته ظاهرا هنوز زمان زیادی باقی مانده تا چنین قابلیتی در دسترس کاربران قرار بگیرد.

تسلا با معرفی خودروهای مدل S و X اعلام کرد که سیستم سرگرمی-اطلاعاتی این محصولات 10 ترافلاپس توان دارد و می‌تواند رقیبی برای جدیدترین کنسول‌ها باشد. حالا ایلان ماسک در پاسخ به کاربری که پرسیده بود بازی سایبرپانک برای تسلا مدل S/X چه زمانی منتشر می‌شود، پاسخ داد: «ما در حال کار روی ایده کلی پشتیبانی از بازی‌های استیم روی تسلا و پشتیبانی از بازی‌های خاص هستیم. واضح است که ایده اول در برنامه‌های بلندمدت‌مان قرار دارد.»

با وجود اینکه وانت سایبرتراک هنوز وارد بازار نشده، یک کاربر از ماسک پرسید که بازی سایبرپانک در زمان عرضه برای سایبرتراک هم در دسترس قرار می‌گیرد یا باید مدت بیشتری برای آن صبر کرد؟ ایلان ماسک با یک ایموجی تایید کرد که سایبرپانک روی سایبرتراک عرضه خواهد شد.

ویچر روی خودروی تسلا

تسلا پردازشگر گرافیکی قدرتمندی دارد

سیستم تسلا مدل S و X دارای پردازشگر گرافیکی Navi 23 است که 28 واحد رایانش با حداکثر سرعت کلاک 2.8 گیگاهرتز دارد. این سیستم همچنین از پردازنده مرکزی (CPU) رایزن استفاده می‌کند که احتمالا مدلی از سری +Zen است. این خودروها نمایشگر 17 اینچی با رزولوشن 2200 در 1300 پیکسلی دارند که بازی کردن را روی آن‌ها جذاب می‌کند.

این خودروساز چند وقتی است که سعی دارد پلتفرم بازی‌های «تسلا آرکید» را با کمک توسعه‌دهندگان گسترش دهد. پشتیبانی از استیم می‌تواند کمک شایانی به افزایش رضایت مشتریان داشته باشد و دسترسی به بازی‌هایی را ممکن کند که گیمرها از قبل آن‌ها را در کتابخانه استیم خریداری کرده‌اند.

پیش‌تر شایعه شده بود که تسلا در حال کار روی فروشگاهی برای اپلیکیشن‌های شخص ثالث است ولی این موضوع هنوز از سمت شرکت تایید نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی