ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مانیتور گیمینگ
تکنولوژی

ال‌جی تابستان سال آینده از مانیتور گیمینگ 48 اینچی OLED جدیدی رونمایی می‌کند

طبق گزارش‌های منتشر شده، ال‌جی در تابستان پیش‌رو یک مانیتور گیمینگ UltraGear جدید با پنل اولد (OLED) و نمایشگر عظیم 48 اینچی وارد بازار خواهد کرد. «استیو مِی» یکی از کارشناسان حوزه فناوری در توییت ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۱:۰۰

طبق گزارش‌های منتشر شده، ال‌جی در تابستان پیش‌رو یک مانیتور گیمینگ UltraGear جدید با پنل اولد (OLED) و نمایشگر عظیم 48 اینچی وارد بازار خواهد کرد.

«استیو مِی» یکی از کارشناسان حوزه فناوری در توییت جدید خود توضیح می‌دهد که مانیتور UltraGear ال‌جی احتمالا ماه ژوئیه (تیر - مرداد سال آینده) معرفی خواهد شد و دارای نوعی فناوری ضد انعکاس خواهد بود که درخشندگی و تابش زیاد آن را کاهش می‌دهد. طبق گفته او، این مانیتور همچنین از DisplayPort و HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند.

با این وجود، نکته مهم مانیتور ال‌جی که عامل اصلی فروش آن نیز خواهد بود، اندازه آن است. طبق گفته این منبع، مانیتور گیمینگ ال‌جی 48 اینچ خواهد بود که با این وجود حتی از برخی تلویزیون‌ها نیز بزرگتر است. با این وجود، می‌تواند به یک گزینه ترکیبی عالی برای کاربرانی تبدیل شود که به دنبال تلویزیون و مانیتور بازی هستند.

مانیتور گیمینگ

سایر مشخصات و قیمت احتمالی این مانیتور گیمینگ

همچنان برخی جزئیات مهم این مانیتور فاش نشده است. به عنوان مثال، هنوز هیچ اطلاعاتی درباره نرخ به‌روزسانی، وضوح یا قیمت این مانیتور گیمینگ وجود ندارد. با توجه به اینکه از HDM 2.1 پشتیبانی می‌کند، می‌توان حدس زد که از حداقل نرخ تازه‌سازی 120 هرتز نیز پشتیبانی خواهد کرد. از نظر وضوح نیز احتمالا حداقل QHD یا 2560 در 1440 پیکسل خواهد بود و حتی می‌توان انتظار داشت گزینه 4K آن در دسترس قرار بگیرد.

در بازار فعلی مانیتور 48 اینچی بسیار کمی وجود دارد، بنابراین حدس زدن در مورد قیمت این دستگاه کمی سخت است اما طبق مشخصات فرضی آن، می‌توان انتظار داشت که نسبتا گران باشد. به عنوان مثال، مانیتور گیمینگ 55 اینچی Alienware OLED ابتدا با قیمت 4000 دلار وارد بازار شد، اما اکنون قیمت آن تا 2500 دلار نیز کاهش یافته است. همچنین باید به این نکته اشاره کرد که استفاده از پنل‌های OLED برای مانیتورهای گیمینگ هنوز چندان رایج نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی