ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریلمی GT Neo3
تکنولوژی

ریلمی GT Neo3 احتمالا با شارژ فوق سریع 150 وات از راه می‌رسد

مشخصات دو گوشی منتسب به ریلمی GT Neo3 با دو شماره مدل RMX3560 و RMX3562 در سایت صدور گواهی TENAA فاش شده و برخی مشخصات آن‌ها از جمله ظرفیت باتری و فناوری شارژ سریع نیز ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۵ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

مشخصات دو گوشی منتسب به ریلمی GT Neo3 با دو شماره مدل RMX3560 و RMX3562 در سایت صدور گواهی TENAA فاش شده و برخی مشخصات آن‌ها از جمله ظرفیت باتری و فناوری شارژ سریع نیز توسط منابع عنوان شده است.

Digital Chat Station منبع قابل اعتماد حوزه فناوری بر اساس اسناد ارائه شده توضیح می‌دهد که ریلمی GT Neo3 در دو گزینه مختلف با باتری 4500 و 5000 میلی‌آمپر ساعتی راهی بازار خواهد شد که انتظار می‌رود این باتری‌ها به ترتیب برای مدل‌های RMX3560 و RMX3562 مورد استفاده قرار بگیرد.

نکته مهم‌تر اینکه انتظار می‌رود گوشی اول به عنوان اولین دستگاه جهان با پشتیبانی از شارژ فوق سریع 150 وات معرفی و راهی بازار شود. طبق این گزارش، باتری 4500 میلی آمپر ساعتی این دستگاه از طریق شارژر 150 وات آن در حدود 12 دقیقه به طور کامل شارژ خواهد شد. علاوه بر این، دستگاه با باتری 5000 میلی آمپر ساعتی از فناوری شارژ 80 وات پشتیبانی خواهد کرد.

مشخصات احتمالی ریملی GT Neo3

ریلمی GT Neo3

انتظار می‌رود تا ریلمی GT Neo3 با نمایشگر 6.7 اینچی AMOLE به همراه روزنه مخصوص دوربین سلفی وارد بازار شود. نمایشگر آن احتمالا از وضوح +FHD و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز به همراه حسگر اثر انگشت درون صفحه پشتیبانی می‌کند.

گفته می‌شود که این دستگاه از چیپست دیمنسیتی 8100 به همراه حداکثر 12 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی وارد بازار خواهد شد. مدیاتک هنوز از این تراشه رونمایی نکرده و احتمالا در ماه مارس به طور رسمی معرفی شود. در بخش نرم‌افزار دستگاه نیز احتمالا سیستم عامل اندروید 12 با پوسته سفارشی Realme UI 3.0 از قبل روی آن نصب شده باشد.

ماژول دوربین سه‌گانه GT Neo3 نیز احتمالا از یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی IMX766 سونی با قابلیت OIS، یک دوربین 8 مگاپیکسلی و لنز 2 مگاپیکسلی تشکیل خواهد شد.

درباره زمان معرفی این دستگاه هنوز گزارش رسمی منتشر نشده اما با توجه به ارائه اسناد TENAA می‌توان انتظار داشت که ریلمی در آینده‌ای نزدیک از آن‌ها رونمایی کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی