ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سامسونگ
تکنولوژی

قابلیت حذف سایه و انعکاس دوربین گلکسی S22 به سایر گوشی‌های سامسونگ می‌آید

سامسونگ با سری گلکسی S22 بهبودهای زیادی در کیفیت و نرم افزار دوربین آن‌ها ارائه کرد که از جمله پیشرفت‌های نرم‌افزاری آن‌ها می‌توان به توانایی حذف سایه‌ها و بازتاب‌های ناخواسته تصاویر از طریق گالری اشاره ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۱:۳۰

سامسونگ با سری گلکسی S22 بهبودهای زیادی در کیفیت و نرم افزار دوربین آن‌ها ارائه کرد که از جمله پیشرفت‌های نرم‌افزاری آن‌ها می‌توان به توانایی حذف سایه‌ها و بازتاب‌های ناخواسته تصاویر از طریق گالری اشاره کرد. حالا غول فناوری این قابلیت را در دسترس سایر گوشی‌های گلکسی نیز قرار داده است.

طبق گزارش‌های منتشر شده، غول فناوری مستقر در کره جنوبی به‌روزرسانی جدیدی برای برنامه ویرایشگر عکس برخی گوشی‌ها مانند گلکسی زد فولد، گلکسی زد فلیپ، گلکسی اس و سری گلکسی نوت که از اندروید 12 پشتیبانی می‌کنند، ارائه کرده است که قابلیت حذف سایه‌ها و بازتاب‌های ناخواسته تصویر را به آن‌ها اضافه می‌کند. همچنین ظاهرا برخی گوشی‌های میان رده نیز این به‌روزرسانی را دریافت کرده‌اند.

نحوه دریافت و استفاده از قابلیت جدید دوربین سامسونگ

برای استفاده از این ویژگی، باید پس از به‌روزرسانی اپلیکیشن Photo Editor از استور گلکسی، پلاگین‌های Object Eraser، Reflection Eraser و Shadow Eraser را دریافت کنید. همچنین اگر این پلاگین‌ها را از قبل نصب کرده‌اید، باید آخرین نسخه آن‌ها را دریافت کنید. سپس با باز کردن تصویر خود در گالری سامسونگ، می‌توانید از منوی سه نقطه‌ای به بخش Labs مراجعه کرده و پلاگین‌های نصب شده را انتخاب کنید و سایه یا انعکاس ناخواسته داخل تصویر را حذف کنید.

در حال حاضر، این ویژگی‌های بخشی از Samsung Labs یا آزمایشگاه‌های سامسونگ هستند، بنابراین غول فناوری همچنان در حال آزمایش آن‌ها است و این احتمال وجود دارد که در هنگام کار کردن با مشکلاتی مواجه شوید. بسته به تصویر مورد استفاده و دستگاه شما (به دلیل قدرت پردازش NPU داخلی) نتیجه نهایی می‌تواند قابل قبول یا ناامید کننده باشد.

از سویی دیگر، سامسونگ اخیرا اعلام کرد که قصد دارد اپ دوربین Expert Raw را در دسترس برخی گوشی‌های خود قرار دهد. این اپ در دوربین گوشی‌های سامسونگ کنترل‌های دقیقی را به کاربران ارائه می‌کند که با این وجود می‌توان انتظار داشت سامسونگ در آینده نیز به‌روزرسانی‌های بیشتری برای دوربین گوشی‌های خود ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ali Nazari
    Ali Nazari | ۷ اسفند ۱۴۰۰

    قابلیت نرم افزارشه نه دوربین! نویسنده هاتون رو از لپ لپ درمیارین؟

مطالب پیشنهادی