ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بازی Zombie Virus : K-Zombie
تکنولوژی

معرفی بازی Zombie Virus : K-Zombie؛ کشتار زامبی‌های تشنه به خون

زامبی‌ها موجودات خیالی ترسناکی هستند که از زمان‌های قدیم در فرهنگ عامه حضور داشته‌اند. علاوه بر فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی که درباره این موجودات ساخته شده‌اند، بسیاری از بازی‌های ویدیویی نیز شیوع این ویروس ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

زامبی‌ها موجودات خیالی ترسناکی هستند که از زمان‌های قدیم در فرهنگ عامه حضور داشته‌اند. علاوه بر فیلم‌ها و سریال‌های بسیار زیادی که درباره این موجودات ساخته شده‌اند، بسیاری از بازی‌های ویدیویی نیز شیوع این ویروس عجیب و غریب که انسان‌ها را به زامبی تبدیل می‌کند، به تصویر کشیده‌اند. Zombie Virus : K-Zombie بازی جدیدی است که برای پلتفرم‌های موبایل منتشر شده و بازیکنان را در مقابل دسته‌ای از زامبی‌ها قرار می‌دهد.

در این مطلب از دیجیاتو بازی Zombie Virus : K-Zombie را معرفی خواهیم کرد که از زمان انتشار آن تنها چند روز می‌گذرد و توسط کمپانی کره‌ای .Clegames Inc ساخته شده؛ شرکتی که بازی Random Defense : All star TD را در کارنامه خود دارد.

معرفی بازی Zombie Virus : K-Zombie

بازی Zombie Virus : K-Zombie

مانند بسیاری از بازی‌های دیگر با حضور زامبی‌ها در Zombie Virus : K-Zombie نیز شاهد یک دنیای آخرالزمانی، دسته‌ای از انسان‌ها که ظاهرا آخرین بازماندگان انسانی هستند و لشگری از موجودات عجیبی هستیم که هرچند مُرده‌اند اما حرکت می‌کنند و به دنبال شما هستند. شما به عنوان بازیکن اصلی باید با زامبی‌های تشنه به خون این دنیا مبارزه کرده و برای بقای خود تلاش کنید.

بازی شامل دو حالت اصلی سناریو (داستانی) و PvP می‌شود. در حالت داستانی با چهار شخصیت همراه خواهید شد که هرکدام از آن‌ها قابلیت‌ها و ویژگی‌های منحصر به‌فرد خود را دارند و با کمک آن‌ها باید با زامبی‌های اطراف خود مبارزه کنید.

زامبی‌های درون بازی متنوع طراحی شده‌اند. اولین نمونه‌هایی که با آن‌ها مواجه خواهید شد موجودات بسیار آرامی هستند که البته نابود کردن آن‌ها کار چندان سختی نخواهد بود و حتی می‌توانید با هدف‌گیری دقیق آن‌ها را به اصطلاح هدشات کنید. با این حال به مرور زمان، زامبی‌ها گسترده‌تر و پیشرفته‌تر می‌شوند. به عنوان مثال برخی از آن‌ها سرعت بسیار بیشتری دارند و خیلی سریع به سمت شما خواهند آمد. یا برخی از آن‌ها که کاملا متفاوت هستند، می‌توانند باعث آلودگی شوند و البته کشتن آن‌ها نیز بیشتر زمان خواهد برد.

هر بخش از 10 مرحله مختلف تشکیل شده که در آن‌ها باید با انجام ماموریت‌های مشخص شده، امتیازاتی را کسب کنید. با این حال در پایان هر بخش، باید با یکی از باس‌های بازی مبارزه کنید که آن‌ها قدرت بسیار بیشتری نسبت به زامبی‌های معمولی دارند و البته از بین بردن آن‌ها کار چندان ساده‌ای نیست، زیرا تقریبا به اندازه شما مقاومت دارند.

برای نابود کردن زامبی‌ها طبیعتا به سلاح نیاز دارید و درون بازی طیف گسترده و متنوعی از آن‌ها در دسترس شما قرار دارد که به مرور زمان باز خواهند شد. انواع سلاح‌های بازی همچنین قابل ارتقا و بهبود هستند و با انجام مراحل می‌توانید سلاح‌های خود را قوی‌تر کنید.

علاوه بر سلاح، قابلیت‌های دیگری مانند نارنجک نیز در اختیار خواهید داشت اما برخلاف خشاب سلاح‌ها، این دسته از آیتم‌ها محدود هستند و تنها چند بار در هر مرحله می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید. در طول بازی همچنین می‌توانید این آیتم‌ها را خریداری کنید که علاوه بر خشاب، شامل کیت افزایش سلامتی و داروی افزایش قدرت محدود می‌شود.

پیش از شروع هر مرحله ماموریت‌هایی به شما محول می‌شود که با انجام آن‌ها می‌توانید مراحل را با امتیاز کامل تکمیل کنید. ماموریت‌های هر مرحله نیز نسبتا ساده هستند و البته با گذشت زمان، سخت و سخت‌تر می‌شوند.

در حالت PvP در یک مکان ثابت با حریف دیگری قرار خواهید گرفت اما هدف شما کشتن یکدیگر نخواهد بود. در واقع در این محیط بسته، لشگر زامبی‌ها به طور مداوم به سمت شما حمله خواهند کرد و هر بازیکنی که بتواند در نهایت زنده بماند، پیروز خواهد شد. این تنها حالت آنلاین بازی است که هرچند تجربه جذابی را ارائه می‌کند اما احتمالا در مقابل رقبا حرف زیادی برای گفتن نداشته باشد.

بازی Zombie Virus : K-Zombie

از نظر گرافیکی و ساخت، بازی Zombie Virus : K-Zombie عملکرد قابل قبولی دارد و از آن جایی که طول هر مرحله زیادی نیست و احتمالا حداکثر 5 دقیقه طول می‌کشد، جزئیات به اندازه کافی در آن‌ها وجود دارد. با این حال طراحی زامبی‌ها می‌توانست کمی بهتر باشد هرچند، به نظر می‌رسد برای ساخت برخی از آن‌ها از بازی‌هایی مانند Left 4 Dead الهام گرفته شده است.

منوها و طراحی آن در ابتدا ممکن است کمی برای بازیکنان تازه کار پیچیده به نظر برسد اما در مقابل بسیاری از بازی‌های آنلاین بسیار ساده‌تر طراحی شده‌اند و به راحتی آن‌ها را یاد خواهید گرفت.

گیم پلی بازی Zombie Virus : K-Zombie

بازی Zombie Virus : K-Zombie

بازی گیم پلی نسبتا روانی دارد. برخلاف بسیاری از بازی‌های سبک شوتر یا تیراندازی که دکمه‌های لمسی بسیار زیادی در آن‌ها وجود دارد، در Zombie Virus : K-Zombie دکمه‌های روی صفحه چندان زیاد نیستند و تنها برای موارد اصلی مانند شلیک یا پر کردن خشاب طراحی شده‌اند. همچنین با استفاده از سمت چپ نمایشگر می‌توانید نسبت به تغییر زاویه دید و دوربین خود عمل کنید.

شاید مهم‌ترین چیزی که باعث ساده شدن گیم پلی بازی شده، عدم نیاز به حرکت بازیکن است. در واقع در طول هر مرحله، زاویه‌ای به شما ارائه می‌شود که در آن باید دسته‌ای از زامبی‌ها را نابود کنید و با از بین بردن تمام آن‌ها، شخصیت شما به طور خودکار به منطقه دیگری خواهد رفت و سپس شما باید باز هم زامبی‌ها را نابود کنید. در واقع تمام حرکات شخصیت به طور خودکار انجام می‌شود و شما فقط مسئول تغییر دید و شلیک کردن هستید.

گیم پلی بازی مشکل چندان زیادی ندارد اما در برخی موارد کنترل‌های بازی ممکن است کار نکند. ما در تجربه خود از بازی، با مشکل کار نکردن کنترل‌ها مواجه شدیم.

دانلود بازی Zombie Virus : K-Zombie

بازی Zombie Virus : K-Zombie

بازی Zombie Virus : K-Zombie به تازگی منتشر شده. در واقع از زمان انتشار آن 10 روز می‌گذرد و تاکنون فقط برای سیستم عامل اندروید منتشر شده و همچنین روی پلتفرم‌های ایرانی هنوز وجود ندارد.

با این حال در گوگل پلی عملکرد نسبتا خوبی از نظر آمار داشته است. در همین زمان کوتاه، بازی بیش از 100 هزار بار دانلود شده و بیش از 1500 نظر برای آن ثبت شده که اغلب آن‌ها مثبت بوده‌اند. در نهایت امتیاز گوگل پلی بازی هم اکنون 4.1 است.

Zombie Virus : K-Zombie

Zombie Virus : K-Zombie

سازنده: .Clegames Inc قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 194 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی