ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تبلت MatePad Paper هواوی با نمایشگر E Ink و کامپیوتر MateStation X معرفی شدند

هواوی امروز در جریان کنفرانس خود برای کنگره جهانی موبایل در کنار لپ‌تاپ پرچمدار میت‌بوک X پرو 2022 و تبلت هیبریدی میت‌بوک E، از دو محصول دیگر هم رونمایی کرد. یکی از این دستگاه‌ها کامپیوتر ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۲۶

هواوی امروز در جریان کنفرانس خود برای کنگره جهانی موبایل در کنار لپ‌تاپ پرچمدار میت‌بوک X پرو 2022 و تبلت هیبریدی میت‌بوک E، از دو محصول دیگر هم رونمایی کرد. یکی از این دستگاه‌ها کامپیوتر آل این وان MateStation X و دیگری یک کتابخوان یا تبلت مجهز به نمایشگر E Ink با نام MatePad Paper است. برای اولین بار چنین دستگاهی در سبد محصولات هواوی قرار می‌گیرد.

تبلت MatePad Paper

تا به امروز هواوی از تبلت‌های زیادی از خانواده MatePad رونمایی کرده که از نمایشگر LCD و OLED بهره می‌برند، اما حالا برای اولین بار شاهد رونمایی از محصولی با نمایشگر E Ink هستیم. این دستگاه جدید که MatePad Paper نام دارد، برای خواندن کتاب و همچنین یادداشت‌برداری روی یک نمایشگر 10.3 اینچی توسعه پیدا کرده است. این دستگاه در زیر نور خورشید خوانایی بالایی دارد و از 32 سطح روشنایی برای استفاده در شرایط مختلف پشتیبانی می‌کند.

تبلت MatePad Paper هواوی

تیم نرم افزار هواوی برای این محصول از حالت رفرش هوشمند استفاده کرده‌ که امکان پخش ویدیو و وبگردی را فراهم می‌کند و همچنین می‌توان در رابط کاربری‌اش سریع‌تر از نمایشگرهای E Ink گشت‌وگذار کرد.

تبلت MatePad Paper هواوی

این تبلت از نسل دوم قلم M-Pencil هواوی با 4096 سطح فشار پشتیبانی می‌کند که به گفته هواوی، میزان تاخیر برابر 26 میلی‌ثانیه دارد. این نمایشگر همچنین از متغیر PMMA بهره می‌برد که حس یک سطح بافت‌دار را به شما منتقل می‌کند تا تصور کنید روی کاغذ می‌نویسید.

این محصول هواوی از نسخه سفارشی HarmonyOS 2.0 بهره می‌برد و به 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده است. از سایر ویژگی‌های آن می‌توان به پشتیبانی از ارتباط وای فای 6 پلاس و سنسور اثر انگشت درون دکمه پاور اشاره کرد.

تبلت یا کتابخوان MatePad Paper با قلم M-Pencil و کاور با قیمت 499 یورو روانه بازار می‌شود. به گفته هواوی، این محصول در حالت استندبای تا چهار هفته دوام می‌آورد و 360 گرم وزن دارد.

مشخصات کامپیوتر MateStation X

MateStation X بزرگترین کامپیوتر آل این وان هواوی به حساب می‌آید که از نمایشگر لمسی 28.2 اینچی IPS LCD با رزولوشن 3840 در 2560 پیکسل و نسبت تصویر 3:2 بهره می‌‌برد و 98 درصد گاموت رنگی P3 را پوشش می‌دهد. این دستگاه از بدنه یکپارچه فلزی بهره می‌برد و سه اسپیکر را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این محصول در گذشته برای بازار چین معرفی شده بود.

کامپیوتر MateStation X هواوی

درون این کامپیوتر هواوی شاهد استفاده از پردازنده رایزن 5 5600H شرکت AMD به همراه 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت حافظه M2 NVMe هستیم. درگاه ارتباطی کامپیوتر آل این وان MateStation X را دو پورت USB-C، دو پورت USB-A و جک 3.5 میلی‌متری هدفون تشکیل می‌دهد. این محصول همچنین از وای فای 6 پشتیبانی می‌کند. هواوی برای این محصولش یک کیبورد بی‌سیم با سنسور اثر انگشت درنظر گرفته و همچنین آن را به ویندوز 11 مجهز کرده است. قیمت این محصول 2199 یورو است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی