ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی و مشخصات دوربین پوکو M4 پرو رسما اعلام شد

پوکو سال گذشته میلادی از پوکو M4 پرو 5G رونمایی کرد و فردا نسخه 4G آن را معرفی می‌کند. حالا پیش از فرا رسیدن این زمان، پوکو شروع به انتشار اطلاعات رسمی درباره این گوشی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

پوکو سال گذشته میلادی از پوکو M4 پرو 5G رونمایی کرد و فردا نسخه 4G آن را معرفی می‌کند. حالا پیش از فرا رسیدن این زمان، پوکو شروع به انتشار اطلاعات رسمی درباره این گوشی هوشمند کرده که جدیدترین آن‌ها، مربوط به مشخصات دوربین و همچنین طراحی می‌شود.

پوکو دیروز با انتشار چندین تیزر بخشی از مشخصات گوشی آینده‌اش را اعلام کرد. طبق تیزرهای قبلی، این گوشی هوشمند به نمایشگر 6.43 اینچی امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس و حداکثر روشنایی 1000 نیت مجهز می‌شود. همچنین کاربران به اسپیکر استریو و جک 3.5 میلی‌متری هدفون دسترسی پیدا می‌کنند. حالا پوکو اطلاعات بیشتری را درباره محصول آینده‌اش منتشر کرده است.

طراحی و مشخصات دوربین پوکو M4 پرو

این گوشی هوشمند مانند نسخه 5G از یک حفره در مرکز بخش بالایی نمایشگر برای میزبانی دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی بهره می‌برد. با این حال طراحی ماژول دوربین اصلی با نسخه 5G متفاوت است. در حالی که در مدل 5G کلمه پوکو به صورت عمودی نوشته شده، در مدل 4G با نوشته افقی روبه‌رو هستیم.

در کنار این کلمه، سه دوربین به چشم می‌خورد که سنسور اصلی‌اش 64 مگاپیکسلی است. این گوشی پوکو همچنین به دوربین 8 مگاپیکسلی اولترا واید با زاویه دید 118 درجه و دوربین 2 مگاپیکسلی ماکرو مجهز شده است.

پوکو این گوشی هوشمند را در رنگ‌های مشکی، زرد و آبی روانه بازار می‌کند و 8.09 میلی‌متر ضخامت به همراه 179.5 گرم وزن دارد. این دستگاه همچنین از استاندارد IP53 پشتیبانی می‌کند. در یکی از تصاویر به نظر می‌رسد سنسور اثر انگشت این دستگاه روی فریم آن قرار گرفته است.

در حال حاضر پوکو اطلاعاتی درباره تراشه و همچنین باتری پوکو M4 پرو منتشر نکرده، اما برای اطلاع از آن‌ها تنها باید تا فردا صبر کنیم. هرچند طبق شایعات احتمالا پوکو این محصولش را به تراشه مدیاتک هلیو G96 و یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از فناوری شارژ سریع 33 واتی مجهز می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی