ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل احتمالا فردا دعوت‌نامه رویداد بهاره خود را منتشر می‌کند

بر اساس گزارش‌ها، فردا باید منتظر ارسال دعوت‌نامه‌های رویداد بهاره اپل باشیم. در این مراسم احتمالا از نسل بعدی آیفون SE، آیپد ایر و یک مک تازه رونمایی می‌شود. «مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ اوایل فوریه ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۳۰

بر اساس گزارش‌ها، فردا باید منتظر ارسال دعوت‌نامه‌های رویداد بهاره اپل باشیم. در این مراسم احتمالا از نسل بعدی آیفون SE، آیپد ایر و یک مک تازه رونمایی می‌شود.

«مارک گرمن»، خبرنگار بلومبرگ اوایل فوریه گفته بود اپل در تدارک مراسمی برای 8 مارس مصادف با 17 اسفند است. او دو روز پیش دوباره همین ادعا را تکرار کرد. اگر واقعا قرار باشد هفته آینده رویدادی از سمت اپل برگزار شود، از آن‌جایی که دعوت‌نامه‌ها معمولا یک هفته زودتر ارسال می‌شوند، باید منتظر باشیم که دعوت‌نامه رسمی این مراسم را فردا ببینیم.

کوپرتینویی‌ها پارسال مراسم خود را در ماه آوریل برگزار کردند، ولی خیلی از مراسم‌های بهاره این شرکت در ماه مارس برگزار شده است. این شرکت اخیرا سه مدل مک جدید، یک آیپد و یک آیفون را در «پایگاه داده اقتصادی اوراسیا» ثبت کرده بود. بنابراین می‌توانیم انتظار داشته باشیم که این محصولات به‌زودی معرفی شوند.

پوستر مراسم پارسال اپل

علاوه بر این، اپل معمولا اکثر رویدادهای خود را در روز سه‌شنبه برگزار می‌کند و 17 اسفند از این حیث بسیار منطقی خواهد بود. با توجه به سابقه این شرکت، چنان‌چه فردا دعوت‌نامه‌ای منتشر شود، این اطلاعیه احتمالا در ساعت ۲۰:۳۰ به وقت ایران به اشتراک گذاشته می‌شود.

برای مراسم اپل منتظر چه محصولاتی باشیم؟

رویداد بهاره اپل احتمالا میزبان نسل جدید آیفون SE، آیپد ایر و یک مک جدید با تراشه اختصاصی این شرکت خواهد بود. آیفون SE احتمالا ظاهری شبیه آیفون SE 2020 خواهد داشت که با الگوبرداری از آیفون 8 ساخته شد. اما انتظار داریم که چیپست A15، دوربین بهتر و پشتیبانی از 5G را روی این گوشی ببینیم.

آیپد ایر بعدی هم باید پردازنده جدیدی داشته باشد ولی به احتمال زیاد از نظر ظاهری تغییر خاصی نمی‌کند. پیش‌بینی می‌شود که یک مک تازه هم در این مراسم از راه برسد. این دستگاه احتمالا مک مینی رده بالا یا حتی شاید مک‌بوک پرو 13 اینچی جدید باشد.

افزون بر این، همزمان با این رویداد iOS 15.4 و iPadOS 15.4 منتشر می‌شود تا قابلیت جذاب قفل‌گشایی با ماسک را در اختیار کاربران قرار دهد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی