ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ریلمی بوک پرایم و بادز ایر 3
تکنولوژی

لپ‌تاپ ریلمی بوک پرایم و بادز ایر 3 با فناوری حذف نویز فعال معرفی شدند

ریلمی در کنگره جهانی موبایل 2022 از چند محصول جدید رونمایی کرد. یکی از این محصولات لپ‌تاپ ریلمی بوک پرایم است که ماه پیش در چین معرفی شده بود. محصول دوم ریلمی بادز ایر 3 ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۹ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۰

ریلمی در کنگره جهانی موبایل 2022 از چند محصول جدید رونمایی کرد. یکی از این محصولات لپ‌تاپ ریلمی بوک پرایم است که ماه پیش در چین معرفی شده بود. محصول دوم ریلمی بادز ایر 3 نام دارد که جدیدترین ایرباد بی‌سیم این شرکت با قابلیت حذف نویز فعال (ANC) است.

مشخصات ریلمی بوک پرایم

از نظر ظاهری میان ریلمی بوک پرایم جدید و ریلمی بوک قبلی فقط یک تفاوت وجود دارد. لپ‌تاپ جدید این شرکت در رنگ سبز هم عرضه می‌شود. این دستگاه از پردازنده نسل یازدهم اینتل Core i5-11320H استفاده می‌کند که توان طراحی حرارتی آن 35 وات است. بوک پرایم می‌تواند در حالت توربو به سرعت 4.5 گیگاهرتز دست یابد.

پردازنده چهار هسته‌ای این لپ‌تاپ 8 رشته و 8 مگابایت کش L3 دارد. پردازش‌های گرافیکی هم توسط GPU مجتمع اینتل Iris Xe انجام می‌شود. در این محصول یک سیستم خنک‌سازی با فن دوگانه قرار گرفته که توزیع دمای آن 50 درصد بهتر از ریلمی بوک شده است.

ریلمی بوک پرایم

سایر مشخصات بوک پرایم شبیه بوک استاندارد است؛ یعنی نمایشگری 14.2 اینچی از نوع IPS LCD با نسبت تصویر 3:2 و رزولوشن 2160 در 1440 پیکسلی دارد. این دستگاه با باتری 54 وات‌ساعتی به بازار می‌آید که از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می‌کند.

مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی با قیمت 999 یورو و مدل 16 + 512 گیگی با قیمت 1099 یورو فروخته می‌شود.

مشخصات ریلمی بادز ایر 3

ریلمی بادز ایر 3

این محصول جدیدترین ایرباد بی‌سیم ریلمی است که از فناوری حذف نویز فعال هیبریدی بهره می‌برد. این دستگاه درایورهای 10 میلی‌متری دارد که می‌توانند نویزها را تا حداکثر 42 دسی‌بل از اطراف شما حذف کنند. بادز ایر 3 با استاندارد IPX5 در برابر آب ایستادگی می‌کند و با بلوتوث 5.2 می‌تواند به هر دستگاهی وصل شود.

ایرباد جدید ریلمی به همراه کیس شارژر خود در مجموع 30 ساعت باتری دارد. این شرکت مدعی شده که تاخیر ارتباطی این دستگاه در حالت مخصوص بازی به 88 میلی‌ثانیه می‌رسد و با حالت اتصال دوگانه می‌توان ضمن حفظ ارتباط با لپ‌تاپ، به تماس‌های گوشی جواب داد. بادز ایر 3 در دو رنگ سفید و آبی با قیمت 59 یورو به بازار می‌آید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی