ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مک بوک تاشو
تکنولوژی

اولین رندرهای مفهومی مک بوک تاشو طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد [تماشا کنید]

با رشد دستگاه‌های تاشو شایعاتی درباره حضور اپل در این بازار نیز منتشر شده است که بیشتر آن‌ها به آیفون تاشو اشاره دارند. با این وجود، اکنون رندرهای مفهومی جدیدی از مک بوک تاشو منتشر ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۳:۳۰

با رشد دستگاه‌های تاشو شایعاتی درباره حضور اپل در این بازار نیز منتشر شده است که بیشتر آن‌ها به آیفون تاشو اشاره دارند. با این وجود، اکنون رندرهای مفهومی جدیدی از مک بوک تاشو منتشر شده که طراحی احتمالی آن را نشان می‌دهد.

«آنتونیو دی روسا» طراح شناخته شده‌، در رندهای خود به این دستگاه شایعه شده «مک بوک فولیو» لقب داده و برداشت خود از مک بوک تاشو را بر اساس جزئیاتی که توسط منابع معتبر ارائه شده، طراحی کرده است. او در طراحی خود دستگاهی را به تصویر کشیده که شبیه نسخه‌های استاندارد مک بوک است و با وجود لولا بیرونی خود می‌تواند به سمت بیرون تا شود. این دستگاه طبق ویدیویی که در ادامه می‌توانید مشاهده کنید، دارای یک ترک‌پد و صفحه کلید کاملا مجازی است.

دی روسا در طراحی‌های خود با استفاده از قلم اپل یا فرم‌های مختلف دیگری از صفحه کلید، مانند استفاده از کلیدهای موزیکال یا پیانو، اشاره می‌کند که چندین گزینه استفاده خلاقانه از این دستگاه وجود دارد.

شایعات مربوط به مک بوک تاشو اپل

هفته گذشته، «راس یانگ» تحلیلگر بازار نمایشگرها و مدیرعامل DSCC ادعا کرد که غول فناوری کوپرتینو در حال بررسی ساخت یک مک بوک تاشو با نمایشگر 20 اینچی و وضوح حداقل 4K یا بالاتر است.

یانگ در اظهارات خود همچنین ادعا کرد که از این دستگاه در هنگام تا شدن می‌توان به عنوان «یک لپ‌تاپ در اندازه کامل با صفحه کلید روی نمایشگر» و هنگام باز شدن به عنوان «یک مانیتور با صفحه کلید خارجی» استفاده کرد.

«مارک گورمن» روزنامه‌نگار بلومبرگ نیز از این ادعا حمایت کرده و به نقل از منابع خود توضیح می‌دهد که این دستگاه ترکیبی بین مک‌بوک و آیپد خواهد بود اما به جای داشتن صفحه‌کلید فیزیکی و ترک‌پد، یک محصول کاملا لمسی خواهد بود.

با این حال، همچنان نمی‌توان انتظار داشت که در آینده نزدیک چنین دستگاهی توسط اپل راهی بازار شود و احتمالا عرضه لپ‌تاپ تاشو کوپرتینویی‌ها برای سال‌های 2026 یا 2027 در نظر گرفته شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی