ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سبزپوشی بازار رمزارزها؛ رشد 7 هزار دلاری قیمت بیت کوین طی یک روز

قیمت بیت کوین محبوب‌ترین رمزارز بازار طی 24 ساعت گذشته رشد بیش از 14 درصد را تجربه کرد و قیمت آن در ساعاتی از مرز 44 هزار دلار نیز عبور کرد. «لارک دیویس» یکی از ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۰۹:۳۰

قیمت بیت کوین محبوب‌ترین رمزارز بازار طی 24 ساعت گذشته رشد بیش از 14 درصد را تجربه کرد و قیمت آن در ساعاتی از مرز 44 هزار دلار نیز عبور کرد.

«لارک دیویس» یکی از تحلیلگران بازار رمزارزها با انتشار توییتی اعلام کرد که حجم معاملات بیت کوین/ روبل نشان می‌دهد روس‌ها در حال خروج از روبل هستند و تمایل بیشتری به بیت کوین نشان می‌دهند.

داده‌های آماری وب‌سایت کوین دسک نشان می‌دهد کمترین قیمت بیت کوین در یک روز گذشته حدود 37 هزار دلار بوده ولی توانسته با رشد حدود 7 هزار دلاری از مرز 44 هزار نیز عبور کند تا بتواند رشد 18 درصدی را طی یک هفته گذشته برای خود رقم بزند.

سایر رمزارزهای بازار نیز رشد نسبتا خوبی را تجربه کردند. این بین اتریوم، طی 24 ساعت گذشته رشد بیش از 11 درصد را تجربه کرد که با این حساب طی یک هفته گذشته توانست بیش از 16 درصد افزایش قیمت را در کارنامه خود ثبت کند.

بیت کوین

تحریم‌های روسیه و رمزارزها

در همین حال خبر دیگری منتشر شد که نشان می‌داد روسیه ظاهرا در نظر دارد برای رهایی از تحریم‌های موجود و برای انجام معاملات بین المللی از ارزهای دیجیتالی استفاده کند. انتشار همین خبر به گفته برخی تحلیلگران بازار باعث شد قیمت بیت کوین رشد 5 درصدی را تجربه کند.

درگیری روسیه و اوکراین توانسته در کوتاه مدت تاثیر خود را روی بازارهای مالی و از جمله رمزارزها بگذارد. اما ظاهرا قضیه به همین جا ختم نمی‌شود و ارزهای دیحیتال به لیست دارای‌های تحریم شده دولت روسیه توسط خزانه داری آمریکا اضافه شده است.

وزارت خزانه داری آمریکا به شرکت‌ها و موسسه‌ها و افراد حقوقی که در آمریکا حضور دارند هشدار داده تا تراکنش مالی رمزارزی با اتباع و بانک‌های روسیه نداشته باشند. این تصمیم از اول ماه مارس لازم‌الاجرا است و افرادی که ایالات متحده ساکن هستند، نمی‌توانند از ارزهای دیجیتال در جهت منافع دولت روسیه برای دور زدن تحریم‌های آمریکا استفاده کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی