ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ایربادز 3 پرو
تکنولوژی

آنر از هدفون‌های بی‌سیم ایربادز 3 پرو با قابلیت اندازه‌گیری دمای بدن رونمایی کرد

آنر علاوه بر گوشی‌های سری مجیک 4 با قابلیت شارژ 100 وات، در کنگره جهانی موبایل 2022 از هدفون‌های بی‌سیم «ایربادز 3 پرو» نیز رونمایی کرد که برای اولین بار از فناوری پایش دمای بدن ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۰۰

آنر علاوه بر گوشی‌های سری مجیک 4 با قابلیت شارژ 100 وات، در کنگره جهانی موبایل 2022 از هدفون‌های بی‌سیم «ایربادز 3 پرو» نیز رونمایی کرد که برای اولین بار از فناوری پایش دمای بدن بهره می‌برد.

در چند سال گذشته و به ویژه در طول همه‌گیری، توجه زیادی به سیستم‌های نظارت بر دما شده که برای تشخیص میزان سلامت افراد طراحی شده‌اند. هم اکنون برخی از گوشی‌ها با استفاده از دماسنج‌های مادون قرمز می‌توانند از طریق گوش میزان دمای بدن افراد را اندازه‌گیری کنند و حضور این فناوری در دستگاه‌های پوشیدنی چندان دور از انتظار نبوده و اکنون آنر به ادعای خودش، برای اولین بار به این فناوری در هدفون دست پیدا کرده است.

ایربادز 3 پرو

نحوه اندازه‌گیری دما بدن در ایربادز 3 پرو

کاربران ایربادز 3 پرو آنر می‌توانند با سه بار ضربه روی هدفون‌ها سیستم اندازه‌گیری دما آن را فعال کنند. هرچند در توضیحات این دستگاه آمده است که این فناوری هیچ اهداف پزشکی را دنبال نمی‌کند اما می‌تواند برای دمای غیرعادی بدن هشدار ثبت کند. با این وجود، به نظر می‌رسد در حال حاضر دستگاه تا زمانی که با مقررات مربوطه مطابقت داشته باشد فقط برای اهداف آزمایشی طراحی شده است.

وال استریت ژورنال اخیرا گزارش کرده بود که اپل قصد دارد این ویژگی را به ایرپادهای خود اضافه کند و حتی از سیستم نظارت بر دما به عنوان یکی از قابلیت‌های اپل واچ سری 7 یاد شده بود، اما در رویداد معرفی ساعت هوشمند هیچ اشاره‌ای به آن نشد.

آنر علاوه بر سیستم نظارت بر دما، چند ویژگی دیگر هدفون‌های خود را نیز بیان کرد. از جمله ویژگی‌های اصلی ایربادز 3 پرو می‌توان به قابلیت حذف نویز فعال تطبیقی (ANC) اشاره کرد که بسته به محیط برای کاربر تنظیم می‌شود. این هدفون‌ها دارای درایور دینامیک 11 میلی متری با جزئیات صدا و بیس بهبود یافته هستند. در بخش باتری نیز ادعا شده پس از شارژ کامل 24 ساعت می‌توان از آن‌ها استفاده کرد و تنها با 5 دقیقه شارژ سریع می‌توان به اندازه دو ساعت موسیقی از آن‌ها پخش کرد.

قیمت هدفون بی‌سیم آنر 199 دلار اعلام شده و احتمالا وارد بازارهای جهانی (به جز ایالات متحده) خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی