ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

ردمی نوت 11 پرو
تکنولوژی

پیکربندی و قیمت احتمالی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G پیش از رونمایی فاش شد

شیائومی ماه گذشته و در واقع چندین ماه پس از معرفی گوشی های سری ردمی نوت 11 برای بازار چین از آن‌ها برای بازار جهانی نیز رونمایی کرد. طبق گزارش‌ها، این شرکت حالا در حال کار روی گوشی ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۴:۰۰

شیائومی ماه گذشته و در واقع چندین ماه پس از معرفی گوشی های سری ردمی نوت 11 برای بازار چین از آن‌ها برای بازار جهانی نیز رونمایی کرد. طبق گزارش‌ها، این شرکت حالا در حال کار روی گوشی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G است که ظاهرا وارد بازارهای اروپایی خواهد شد. حالا در گزارش جدید پیکربندی و قیمت این دستگاه فاش شده است.

در این گزارش به نقل از برخی منابع صنعت فناوری ادعا شده که ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G در سه پیکربندی مانند 6/128 گیگابایت، 8/128 گیگابایت و 8/256 گیگابایت وارد بازار خواهد شد. همچنین گفته می‌شود که این مدل‌ها احتمالا بین 350 تا 500 دلار قیمت خواهند داشت. در این گزارش هیچ اطلاعات دیگری درباره مشخصات داخلی دستگاه ذکر نشده است.

با این حال، گوشی آینده ردمی از سری نوت 11 اخیرا در کنسول گوگل پلی و لیست دستگاه‌های پشتیبانی شده گوگل مشاهده شد. بر اساس آن‌ها فاش شده که این گوشی با شماره مدل 21091116UG و نام رمز pissarropro در دست ساخت است. همچنین در این اسناد برخی مشخصات کلیدی دستگاه مانند نمایشگر فول اچ‌دی پلاس، تراشه دیمنسیتی 920، رم 8 گیگابایتی و سیستم عامل اندروید 11 فاش شده بود.

مشخصات احتمالی ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G

ردمی نوت 11 پرو

بر اساس گزارش‌هایی که تاکنون منتشر شده، ردمی نوت 11 پرو پلاس 5G از نمایشگر 6.67 اینچی امولد با وضوح فول اچ‌دی پلاس و نرخ تازه‌سازی 120 هرتز بهره خواهد برد.

روی پنل پشتی آن شاهد ماژول دوربین سه‌گانه‌ای خواهیم بود که از سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی و دو سنسور 8 و 2 مگاپیکسلی تشکیل شده است. در بالای نمایشگر دستگاه نیز شاهد یک دوربین 16 مگاپیکسلی برای عکس‌های سلفی یا تماس ویدیویی خواهیم بود.

از جمله مشخصات داخلی دستگاه نیز می‌توان به چیپ دیمنسیتی 920، حداکثر 8 گیگابایت رم، حداکثر 256 گیگابایت حافظه داخلی و باتری 5160 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 120 وات اشاره کرد. سنسور اثر انگشت تعبیه شده روی کلید پاور و رابط کاربری MIUI 13 مبتنی بر اندروید 11 از جمله مشخصات احتمالی این دستگاه هستند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی