ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مافیای خودرو رئیس‌ جمهورها
خودرو

نماینده مجلس: مافیای خودرو، سر همه رئیس‌ جمهورها را کلاه گذاشته است

بعد از ماجرای تصادف بهبهان و انتقاد رهبری از کیفیت خودروهای تولیدی کشور و نارضایتی عمومی از این بابت، موج تازه ای از انتقاد از خودروسازان آغاز شده و در همین رابطه اخیرا یک نماینده ...

سپهر زنگنه
نوشته شده توسط سپهر زنگنه | ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۸:۴۵

بعد از ماجرای تصادف بهبهان و انتقاد رهبری از کیفیت خودروهای تولیدی کشور و نارضایتی عمومی از این بابت، موج تازه ای از انتقاد از خودروسازان آغاز شده و در همین رابطه اخیرا یک نماینده مجلس در کمسیون صنایع و معادن از قدرت مافیای خودرو صحبت کرده است، به گفته لطف الله سیاهکلی: «مافیای خودرو، سر همه رئیس‌ جمهورها را کلاه گذاشته است».

سوال اصلی بعد از ۵۰ سال این است حمایت بی قید و شرط از صنعت خودروسازی در چه جایگاهی است.

لطف‌ الله سیاهکلی عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس اعلام کرد: «در همین روزهای ابتدای هفته تعدادی از نمایندگان در حال جمع‌ آوری امضاء برای نامه‌ای بودند که در آن به هیات رئیسه تذکر بدهند که چرا استیضاح اعلام وصول نمی‌شود و در دستور کار قرار نمی‌گیرد. من متاسفم که بگویم هیات رئیسه تا به این لحظه به وظیفه قانونی خود عمل نکرده و به ما هم جواب نداده است که چرا استیضاح را اعلام وصول نمی‌کند.»

وی در ادامه عنوان کرد: «من یک کلید واژه دارم و معتقد هستم وزیر یک وظیفه دارد و آن تنظیم بازار است، وزیر باید در جای خودش بنشیند و تنظیم بازار کند. تولید به وزیر مربوط نیست تولید را تولید کننده انجام می‌دهد. وزیر باید حامی تولید کننده باشد، سیاست‌های حمایتی بگذارد و نظارت کنند بر خدمات حمایتی که تولید کننده داده است، این کار دولت است.»

وی افزود: «من چون تاکنون چند بار حضوری به خودشان گفته‌ام اکنون اینجا هم می‌گویم که خواهش می‌کنم استیضاح را اعلام وصول کنند و در دستور کار بگذارند. مافیای صنعت خودرو بیش از ۳۰ سال سر همه رئیس‌ جمهورها را کلاه گذاشته است.»

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی