ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی S22 اولترا از تست مقاومت سربلند بیرون آمد [تماشا کنید]

گلکسی S22 اولترا چند هفته پیش معرفی شد و به تازگی وارد بازار ایران شده است. این محصول حالا جدیدترین گوشی هوشمندی است که از نظر مقاومت در برابر خط و خش، آتش و خمیدگی ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۳۰

گلکسی S22 اولترا چند هفته پیش معرفی شد و به تازگی وارد بازار ایران شده است. این محصول حالا جدیدترین گوشی هوشمندی است که از نظر مقاومت در برابر خط و خش، آتش و خمیدگی آزمایش شده و از این امتحانات سربلند بیرون آمده است.

کانال یوتیوب JerryRigEverything در جدیدترین ویدیوی خود به سراغ آزمایش مقاومت گلکسی S22 اولترا رفت. او در ابتدای آزمایش متوجه شد که سامسونگ امسال محافظ پلاستیکی پیش‌فرضی روی نمایشگر قرار نداده است، با این حال روی قاب عقب یک محافظ معمولی چسبانده شده است.

با وجود این که سامسونگ مدعی استفاده از محافظ گوریلا گلس ویکتوس پلاس روی S22 اولتراست، ولی این دستگاه در سطح ۶ و ۷ از مقیاس سختی «موس» شروع به نمایش خط و خش می‌کند. فریم بدنه گلکسی S22 اولترا از فلز ساخته شده و می‌توان با تیغه فولاد ضدزنگ روی آن خط انداخت. دکمه‌های فیزیکی و انتهای قلم S Pen هم جنس فلزی دارند.

ساختار قلم گلکسی S22 اولترا شبیه نسل قبل است

این یوتیوبر با شکستن قلم S Pen اجزای داخلی آن را به ما نشان می‌دهد که ساختاری تقریبا شبیه نسل قبلی دارد. این قلم در برابر آب مقاوم است و یک خازن قابل شارژ دارد که برای استفاده از قابلیت‌های بلوتوثی استفاده می‌شود.

گلکسی S22 اولترا

قاب عقب گکلسی S22 اولترا و لنزهای دوربین در برابر تیزی تیغه استیل ضدزنگ مقاوم است اما حلقه‌های دور هر لنز احتمالا از فلز آنودایز شده ساخته شده‌اند و می‌توانند خط و خش بردارند. در ادامه آزمایش، شعله فندک توانست اثری دائمی روی پیکسل‌های نمایشگر S22 اولترا بگذارد. حسگر اثر انگشت اولتراسونیک هم موفق شد حتی با وجود خط و خش نمایشگر، کار خود را به درستی انجام دهد.

بخش آخر آزمایش مربوط به تست مقاومت بود که هیچ اثری از خمیدگی در پرچمدار سامسونگ نمایان نشد. این گوشی برخلاف وان پلاس 10 پرو که در برابر فشار از وسط نصف شد، با مقاومت بالا از این آزمون موفق بیرون آمد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی