ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

پیکسل واچ پیکسل 6a
تکنولوژی

پیکسل واچ گوگل احتمالا به‌زودی با 32 گیگابایت حافظه داخلی از راه می‌رسد

اولین ساعت هوشمند گوگل تحت عنوان پیکسل واچ احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود. در گزارشی تازه گفته شده که این محصول به همراه پیکسل 6a وارد سیستم اپراتورهای آمریکا شده و ساعت گوگل احتمالا با 32 ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۴۵

اولین ساعت هوشمند گوگل تحت عنوان پیکسل واچ احتمالا به‌زودی معرفی می‌شود. در گزارشی تازه گفته شده که این محصول به همراه پیکسل 6a وارد سیستم اپراتورهای آمریکا شده و ساعت گوگل احتمالا با 32 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد.

به گزارش وب‌سایت «اندروید پلیس»، پیکسل واچ با اسم رمز «روهان» که احتمالا از داستان ارباب حلقه‌ها گرفته شده، در سه رنگ خاکستری، مشکی و طلایی ثبت شده است. این دستگاه 32 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت و احتمالا با پشتیبانی از سیم‌کارت به بازار می‌آید. فعلا هیچ اطلاعاتی دیگری درباره مشخصات فنی این ساعت در دسترس نیست.

در شایعات و گزارش‌های قبلی گفته شده بود که ساعت هوشمند گوگل نمایشگر دایره‌ای به همراه یک دکمه تاج‌مانند خواهد داشت. این محصول احتمالا از چیپست اگزینوس سامسونگ استفاده می‌کند و طبیعتا به‌صورت پیش‌فرض با Wear OS 3 به بازار می‌آید. منبع آگاه، «جان پراسر» قبلا گفته بود که این دستگاه 26 مه مصادف با 5 خرداد 1401 معرفی می‌شود.

پیکسل واچ گوگل

پیکسل 6a هم سه رنگ خواهد داشت

گوشی پیکسل 6a هم با اسم رمز Bluejay در رنگ‌های مشکی، سفید و سبز در سیستم اپراتورهای آمریکا ثبت شده و احتمالا حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی خواهد داشت. متاسفانه در خصوص مشخصات فنی این گوشی هم اطلاعاتی در دسترس نیست، اما در گزارش‌های قبلی گفته شده بود که این محصول احتمالا در ماه مه (خرداد) از راه می‌رسد.

انتظار داریم که پیکسل 6a نمایشگری 6.2 اینچی از نوع اولد با حسگر اثر انگشت درون صفحه داشته باشد و مثل بقیه اعضای سری پیکسل 6 به چیپست اختصاصی تنسور مجهز شود. این تلفن هوشمند احتمالا در بخش دوربین از سنسور اصلی 12.2 مگاپیکسلی IMX363 و سنسور فوق عریض 12 مگاپیکسلی IMX355 استفاده خواهد کرد.

با توجه به این که احتمالا حدود سه ماه تا رونمایی رسمی از این محصولات باقی مانده، در هفته‌های آینده باید اطلاعات بیشتری در این باره منتشر شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی