ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مایکروسافت
علمی

پسر مدیرعامل مایکروسافت در سن ۲۶ سالگی درگذشت

«زین نادلا»، پسر «ساتیا نادلا»، مدیر عامل مایکروسافت در سن 26 سالگی و بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری فلج مغزی صبح روز دوشنبه درگذشت. زین اولین فرزند ساتیا نادلا بود که در زمان تولد به ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۲:۰۰

«زین نادلا»، پسر «ساتیا نادلا»، مدیر عامل مایکروسافت در سن 26 سالگی و بعد از سال‌ها مبارزه با بیماری فلج مغزی صبح روز دوشنبه درگذشت.

زین اولین فرزند ساتیا نادلا بود که در زمان تولد به دلیل کمبود اکسیژن، با فلج مغزی متولد شد. به همین دلیل، زین بیشتر زمان عمر خود را در بیمارستان سپری کرد.

مایکروسافت با ارسال ایمیلی به مدیران ارشد خود، درگذشت «زین نادلا» را اطلاع داد. هرچند ساتیا نادلا هنوز به صورت رسانه‌ای در مورد مرگ پسرش اظهار نظر نکرده است.

زین نادلا

بیماری فلج مغزی پسر ساتیا نادلا

 ساتیا نادلا از سال ۲۰۱۴ روی توسعه محصولاتی برای کاربران دارای ضعف حرکتی متمرکز شد. سال گذشته، بیمارستان کودکان سیاتل نیز به نادلا و همسرش پیوست تا مرکزی برای تحقیقات جامع‌تر روی مغز ایجاد کنند. مدیر عامل مایکروسافت و همسرش آنو، 15 میلیون دلار به بیمارستان کودکان سیاتل کمک کردند.

ساتیا نادلا در کتاب خاطرات خود در سال 2017 به جزئیات تولد پسرش و مشکلات پزشکی رخ داده در زمان تولد اشاره کرد.

ساتیا نادلا، مدیرعامل مایکروسافت در سال 1992 با «آنوپاما»، دختر همکار پدرش ازدواج کرد. خانواده نادلا و همکار پدرش حدود 30 سال یکدیگر را می‌شناختند. مراسم ازدواج آنها سنتی و به سبک هندی برگزار شد.

حاصل این ازدواج سه فرزند، یک پسر و دو دختر بود که همگی واشنگتن را برای زندگی انتخاب کردند. زین نادلا، اولین فرزند ساتیا و آنو بود که به دلیل مشکلات زمان تولد، دچار خفگی داخل رحم شد و همین مساله به مغز زین آسیب وارد کرد. ساتیا و آنو از همان زمان تولد با مشکلات بسیاری در مورد زین روبرو بودند.

دو فرزند دیگر آنها در سلامت کامل به سر می‌برند ولی زین درنهایت بعد از مبارزه طولانی به بیماری درگذشت. ساتیا نادلا هنوز به صورت رسمی در مورد مرگ اولین فرزند خود صحبتی نکرده است. اما مایکروسافت این خبر را به اطلاع مدیران ارشد شرکت رسانده است. همچنین بیمارستانی که زین در آن بستری بوده، مرگ پسر ساتیا نادلا را تایید می‌کنند و با خانواده نادلا اظهار همدردی کرده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Mmm Bvbhjj
    Mmm Bvbhjj | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

    می‌بینید الان با اون فلج بودنش و کمبود جسمانیش این همه ثروت و مال چه لذتی می‌تونه واسش داشته باشه؟!!

    • realtime
      realtime | ۱۶ اسفند ۱۴۰۰

      خب الان این چه معنایی داره؟ یعنی چی؟

  • محمدرضا مهدی پور
    محمدرضا مهدی پور | ۱۲ اسفند ۱۴۰۰

    خدابیامرز پسر خوبی بود

    • علی تاجیک
      علی تاجیک | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰

      هم دوره سربازیت بود

مطالب پیشنهادی