ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موتو G22
تکنولوژی

موتورولا از گوشی اقتصادی موتو G22 با قیمت 184 دلاری رونمایی کرد

هرچند تاکنون گزارش‌ها و افشاگری‌های بسیار زیادی درباره موتو G22 منتشر شده که مشخصات آن را فاش کرده‌اند اما موتورولا اکنون به صورت رسمی از این گوشی رونمایی کرده است. مشخصات موتو G22 موتورولا در ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۳ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۱۵

هرچند تاکنون گزارش‌ها و افشاگری‌های بسیار زیادی درباره موتو G22 منتشر شده که مشخصات آن را فاش کرده‌اند اما موتورولا اکنون به صورت رسمی از این گوشی رونمایی کرده است.

مشخصات موتو G22

موتو G22

موتورولا در وبلاگ خود به طور رسمی گوشی موتو G22 را معرفی و مشخصات آن را اعلام کرد. این گوشی از نمایشگر 6.5 اینچی 720p با نرخ تازه‌سازی 90 هرتز بهره می‌برد. بر اساس مشخصات داخلی، می‌توان گفت که گوشی جدید موتورولا بازار موبایل‌های مقرون به صرفه را هدف قرار داده، زیرا به چیپ هلیو G37 مدیاتک با 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی قابل ارتقا تا 1 ترابایت از طریق کارت microSD مجهز شده است.

موتو G22 از باتری داخلی نسبتا عظیم 5000 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد که از شارژ سیمی 15 وات نیز پشتیبانی می‌کند. با این حال موتورولا درون جعبه گوشی خود یک شارژر 10 وات قرار می‌دهد.

روی پنل پشتی دستگاه یک ماژول دوربین چهارگانه وجود دارد که شامل سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی، سنسور فوق عریض 8 مگاپیکسلی و دو سنسور 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق می‌شود. دوربین سلفی دستگاه نیز یک سنسور 16 مگاپیکسلی است.

مانند تقریبا بسیاری از گوشی‌های مقرون به صرفه اندرویدی دیگر، موتو G22 نیز از یک سنسور اثر انگشت تعبیه شده روی کلید پاور و همچنین جک هدفون 3.5 میلی‌متری بهره می‌برد.

مشخصات موتو G22
نمایشگر6.5 اینچی 90 هرتز
چیپستهلیو G37
رم4 گیگابایت
حافظه داخلی64 گیگابایت
دوربیناصلی 50 مگاپیکسلی، فوق عریض 8 مگاپیکسلی و 2 مگاپیکسلی ماکرو و تشخیص عمق
دوربین سلفی16 مگاپیکسلی
باتری5000 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ 15 وات
سیستم عاملاندروید 12
قیمت184 دلار

با این وجود، امتیاز بزرگ گوشی جدید موتورولا پشتیبانی از سیستم عامل اندروید 12 است، زیرا این شرکت سابقه چندان خوبی در ارائه به‌رزورسانی‌های نرم‌افزاری برای گوشی‌های خود ندارد و هم اکنون نیز بسیاری از دستگاه‌های پرچمدار آن منتظر دریافت جدیدترین آپدیت خود هستند. با این حال، جزئیات زیادی درباره به‌روزرسانی‌های آینده این دستگاه از جمله وصله‌های امنیتی آن منتشر نشده که کمی نگران‌کننده به نظر می‌رسد.

در نهایت، موتو G22 موتورولا فقط 184 دلار قیمت دارد در رنگ‌های مشکی، سفید و آبی وارد بازارهای منتخب از جمله آمریکای جنوبی، آسیا و خاورمیانه خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی