ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل پارک
کسب و کار

اپل زمان بازگشت حضوری به دفاتر شرکت را 22 فروردین اعلام کرد

اپل رسما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کارمندان آمریکایی این شرکت باید تا تاریخ 22 فروردین به‌صورت حضوری به دفاتر این شرکت برگردند. کوپرتینویی‌ها برنامه‌ای ترکیبی از دورکاری و کار حضوری را در نظر گرفته‌اند ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

اپل رسما در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که کارمندان آمریکایی این شرکت باید تا تاریخ 22 فروردین به‌صورت حضوری به دفاتر این شرکت برگردند. کوپرتینویی‌ها برنامه‌ای ترکیبی از دورکاری و کار حضوری را در نظر گرفته‌اند که طی آن همه کارمندان باید تا 22 فروردین برای حداقل یک روز کار حضوری در هفته آماده شوند. تعداد این روزها از تاریخ 12 اردیبهشت دو برابر می‌شود.

به گزارش بلومبرگ، بر اساس یادداشتی که از سوی تیم کوک، مدیرعامل اپل برای کارمندان شرکت فرستاده شده، نیروهای آمریکایی باید از تاریخ 22 فروردین حداقل یک روز در هفته به‌صورت حضوری در دفاتر حاضر شوند. تعداد روزها از 12 اردیبهشت دو برابر می‌شود و بعد از 2 خرداد هر کارمند در هر هفته باید سه روز حضوری به سر کار برود: دوشنبه‌ها، سه‌شنبه‌ها و پنج‌شنبه‌ها.

کوک در یادداشت خود نوشت: «می‌دانم بسیاری از شما مدت‌هاست منتظر بازگشت به دفاتر هستید و این اتفاق را یک علامت مثبت به منظور همکاری هرچه بیشتر با همکارانی می‌دانید که نقش مهمی در زندگی ما ایفا می‌کنند. بقیه ممکن است کمی از این تصمیم ناراضی باشند.»

اپل پارک

اپل از وجود معترضان آگاه است

مدیرعامل اپل ادامه داد: «در هفته‌ها و ماه‌های آینده این فرصت را داریم تا از ترکیبی از بهترین دانسته‌هایمان از دوران دورکاری و مزایای بی‌بدیل همکاری حضوری استفاده کنیم. مثل همیشه ضروری است که در مسیر این تحول و چالش‌هایی که به عنوان یک تیم و در سراسر دنیا با آن‌ها روبرو هستیم، از یکدیگر حمایت کنیم.»

همان‌طور که گفته شد، برنامه اپل حداقل زمان حضور در دفاتر را مشخص کرده و کارمندان در صورت تمایل می‌توانند باقی روزهای هفته را از داخل خانه یا در دفاتر شرکت کار کنند. همچنین، گفتنی است که اگرچه اپل رسما زمان بازگشت به محل کار را 22 فروردین اعلام کرده، ولی خیلی از تیم‌ها از جمله تیم مهندسی سخت‌افزار چند وقتی است که به‌صورت حضوری مشغول به کار شده‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی