ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل استودیو دیسپلی
تکنولوژی

نمایشگر اپل استودیو دیسپلی احتمالا با رزولوشن 7K در دست تولید قرار دارد

تاکنون هیچ مدرک مستدلی مبنی بر توسعه نسل بعدی پرو دیسپلی XDR دیده نشده، اما در شایعات آمده که این شرکت در حال کار روی یک نمایشگر اکسترنال جدید است. حالا گزارشی تازه می‌گوید اپل ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۷:۳۰

تاکنون هیچ مدرک مستدلی مبنی بر توسعه نسل بعدی پرو دیسپلی XDR دیده نشده، اما در شایعات آمده که این شرکت در حال کار روی یک نمایشگر اکسترنال جدید است. حالا گزارشی تازه می‌گوید اپل در حال کار روی نمایشگری به نام «اپل استودیو دیسپلی» است که رزولوشنی بالاتر از پرو دیسپلی XDR خواهد داشت.

به گزارش منابع آگاه وب‌سایت 9to5Mac، هنوز مشخص نیست که این دستگاه جایگزین پرو دیسپلی XDR خواهد شد یا قرار است که یک محصول جدید باشد، با این حال از اپل استودیو دیسپلی به عنوان مانیتوری با رزولوشن 7K اسم برده می‌شود.

اگر بخواهیم مقایسه‌ای با نمایشگر قبلی اپل داشته باشیم، رزولوشن پرو دیسپلی XDR معادل 6016 در 3384 پیکسل یا 6K بود. تراکم پیکسل‌ها در این دستگاه به 218 پیکسل بر هر اینچ می‌رسید. حالا با افزایش تعداد پیکسل‌ها می‌توانیم انتظار داشته باشیم که در هر اینچ 245 پیکسل را ببینیم. البته اگر اندازه نمایشگر افزایش پیدا کند و به 36 اینچ برسد، تراکم پیکسل‌ها همان 218 پیکسل بر هر اینچ باقی می‌ماند.

اپل استودیو دیسپلی

اپل استودیو دیسپلی احتمالا از تراشه A13 استفاده می‌کند

وب‌سایت 9to5Mac قبلا در فصل تابستان گفته بود که اپل در حال کار روی نمایشگری با اسم رمز J327 است که تراشه A13 خواهد داشت. حالا منابع آگاه در گزارش امروز گفته‌اند که اپل استودیو دیسپلی همان مدل J327 است که با یک تراشه قدرتمند به بازار می‌آید.

«مارک گرمن» از نشریه بلومبرگ به‌تازگی گفته بود که اپل در سال 2022 از چند مک جدید و یک نمایشگر اکسترنال تازه با قیمتی نصف پرو دیسپلی XDR رونمایی می‌کند. این شرکت در گذشته سری نمایشگرهای «سینما دیسپلی» را در اندازه‌های مختلف عرضه می‌کرد، بنابراین چندان عجیب نیست که شاهد دو یا چند مانیتور با برچسب‌های قیمتی گوناگون باشیم.

اپل سه‌شنبه هفته جاری مراسمی برگزار خواهد کرد تا از آیفون SE جدید پرده بردارد، اما هنوز مشخص نیست که در این مراسم شاهد نمایشگر جدید این شرکت خواهیم بود یا نه.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی