ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

قیمت شیائومی 12 و 12 پرو برای بازار جهانی افشا شد

شیائومی در دسامبر 2021 از گوشی‌های سری شیائومی 12 برای بازار چین رونمایی کرد و انتظار می‌رود در ماه جاری میلادی شاهد معرفی آن‌ها برای بازار جهانی باشیم. حالا قیمت شیائومی 12 و 12 پرو ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۰۰

شیائومی در دسامبر 2021 از گوشی‌های سری شیائومی 12 برای بازار چین رونمایی کرد و انتظار می‌رود در ماه جاری میلادی شاهد معرفی آن‌ها برای بازار جهانی باشیم. حالا قیمت شیائومی 12 و 12 پرو برای بازارهای بین‌المللی افشا شده که می‌تواند برای علاقه‌مندان ناامیدکننده باشد.

گزارشی جدید قیمت این گوشی‌های هوشمند برای بازار اروپا را برملا می‌کند که مشابه قیمت آن‌ها در بازار سایر کشورها خواهد بود. اگر اطلاعات اخیر صحت داشته باشد، شیائومی 12 با قیمت پایه 899 یورو و مدل پرو با قیمت پایه 1099 یورو روانه بازار می‌شوند.

همانطور که گفتیم این قیمت‌ها مربوط به نسخه پایه می‌شوند و اگر کاربران به رم و همچنین حافظه داخلی بیشتری نیاز داشته باشند، باید هزینه بالاتری بپردازند. نکته جالب اینجاست که قیمت افشا شده از پرچمدارهای سامسونگ بالاتر است.

قیمت شیائومی 12

شیائومی 12 گران‌تر از گلکسی S22 و نسل قبل؟

اگر این قیمت‌ها صحت داشته باشند، پرچمدارهای جدید شیائومی با قیمتی بالاتر از سری گلکسی S22 روانه بازار می‌شوند. در حقیقت قیمت شیائومی 12 نسبت به گلکسی S22 تا 50 یورو بالاتر است و مدل پرو هم نسبت به نسخه پلاس پرچمدار سامسونگ 50 یورو گران‌تر است.

علاوه بر این، شیائومی می 11 سال گذشته میلادی با قیمت پایه 749 یورو روانه بازار شد و این در حالی است که نمایشگرش رزولوشن بالاتری نسبت به شیائومی 12 دارد.

با توجه به تمام این موارد، نمی‌توان چندان به گزارش اخیر اطمینان کرد و احتمالا شیائومی قیمت پایین‌تری را برای پرچمدارهایش در بازار جهانی درنظر می‌گیرد. این احتمال وجود دارد که قیمت آن‌ها نسبت به گوشی‌های سامسونگ نه تنها بالاتر، بلکه 50 تا 100 یورو ارزان‌تر هم باشد.

اما اگر شیائومی با چنین قیمت‌هایی پرچمدارهایش را روانه بازار کند و با استقبال کاربران مواجه شود، در ادامه چنین روندی را در پیش خواهد گرفت تا تمایز بیشتری میان محصولات شیائومی و برندهای ردمی و پوکو ایجاد شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی