ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

بهترین بازی های بتل رویال
تکنولوژی

بهترین بازی های بتل رویال اندروید و iOS که هم اکنون می‌توانید تجربه کنید

در چند سال گذشته، بازی های بتل رویال رشد بسیار زیادی داشته‌اند و نمونه‌هایی مانند فورتنایت (Fortnite) و پابجی موبایل (PUBG Mobile) موفقیت بسیار زیادی در پلتفرم موبایل کسب کرده‌اند و از آن‌ها به عنوان ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۹:۰۰

در چند سال گذشته، بازی های بتل رویال رشد بسیار زیادی داشته‌اند و نمونه‌هایی مانند فورتنایت (Fortnite) و پابجی موبایل (PUBG Mobile) موفقیت بسیار زیادی در پلتفرم موبایل کسب کرده‌اند و از آن‌ها به عنوان بهترین بازی های بتل رویال یاد می‌شود، اما چه بازی‌های قابل توجه دیگری در این سبک محبوب وجود دارد؟

بهترین بازی های بتل رویال برای اندروید و آیفون

بهترین بازی های بتل رویال

بازی های بتل رویال سبک خاص و مشخص خود را دارند و هم اکنون میلیون‌ها بازیکن در پلتفرم‌های اندروید و iOS از تجربه آن‌ها لذت می‌برند. هرچند پابجی اولین نمونه از بازی‌ بتل رویال محسوب نمی‌شود اما باعث شد بسیاری با این سبک آشنا شوند. بازی های بتل رویال معمولا شامل یک منطقه می‌شود که به مرور زمان کوچک و کوچک‌تر می‌شود و تعداد مشخصی بازیکن (معمولا ۱۰۰ نفر) باید در این منطقه با یکدیگر مبارزه کنند تا در نهایت یک نفر (یا یک تیم) باقی بماند. در این مطلب، بهترین بازی های بتل رویال موبایل را معرفی خواهیم کرد که هم اکنون می‌توانید آن‌ها را تجربه کنید.

PUBG: New State


بهترین بازی بتل رویال
امتیاز گوگل پلی: 3.7امتیاز اپ استور: 3.9

شاید پابجی موبایل یکی از معروف‌ترین بازی‌ سبک بتل رویال باشد، اما استودیو Krafton ماه گذشته نسخه جدید آن را تحت عنوان PUBG: New State منتشر کرده است. هر چند بازی اساسا همان نسخه اصلی است اما در بسیاری از موارد از جمله گرافیک و عناصر بصری بسیار بهبود پیدا کرده است.

بازی بتل رویال PUBG: New State شاید یکی از مهم‌ترین بازی‌ های موبایلی سال ۲۰۲۱ محسوب می‌شود که با استفاده از همان فرمول همیشگی توانسته مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند. علاوه بر محیط بازی، در این نسخه جدید گیم پلی نیز بهبود پیدا کرده و کاستی‌ها و مشکلات نسخه اول اکنون بسیار کمتر دیده می‌شوند.

به طور کلی اگر طرفدار بازی‌های اکشن بتل رویال موبایلی هستید، تجربه بازی PUBG: New State را به هیچ وجه نباید از دست بدهید. همچنین باید عنوان کرد که برای اجرای این بازی به اینترنت نیاز دارید اما با وجود سرور خاورمیانه، شاهد لگ بسیار کمی خواهید بود.

دانلود بازی PUBG: NEW STATE

PUBG: NEW STATE

PUBG: NEW STATE

سازنده: Krafton قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1500/1400 مگابایت زبان:

Call of Duty: Mobile


بازی بتل رویال
امتیاز گوگل پلی: 4.3امتیاز اپ استور: 4.7

بدون شک یکی از عناوینی که توانسته به خوبی با پابجی مقابله کند، کالاف دیوتی موبایل (Call of Duty: Mobile) است. بازی بتل رویال این فرانچایز محبوب دنیای بازی‌های ویدیویی نیز کاملا رایگان در اختیار بازیکنان قرار گرفته و گیم پلی و گرافیک خیره کننده آن تجربه منحصر به فردی را به ارمغان می‌گذارد.

Call of Duty: Mobile همچنین یکی از موفق‌ترین بازی‌های موبایل تمام دوران محسوب می‌شود که تنها یک روز پس از انتشار توانست به رکورد خیره کننده ۲۰ میلیون دانلود دست پیدا کند. موفقیت‌های چشمگیر بازی باعث شده تا اکتیویژن همواره محتوای جدیدی برای آن ارائه کند و به کسب درآمد از این طریق ادامه دهد.

بازی دارای چندین حالت مختلف می‌شود که بتل رویال ۱۰۰ نفره نیز بخشی از آن است. علاوه بر این، بازی تعداد زیادی اسلحه مختلف در اختیار بازیکنان قرار می‌دهد که با هر به‌روزرسانی، تعداد آن‌ها نیز بسیار بیشتر و متنوع‌تر می‌شود. شاید تنها نکته منفی و مهم بازی، وجود متقلب یا چیتر بسیار زیادی است که البته معمولا اقداماتی برای آن‌ها صورت می‌گیرد.

دانلود بازی Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile

Call of Duty: Mobile

سازنده: Activision Publishing, Inc. قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۲۰۰۰/۲۲۰۰ مگابایت زبان:

Creative Destruction


بهترین بازی بتل رویال
امتیاز گوگل پلی: 4.1امتیاز اپ استور: 4.5

Creative Destruction شباهت بسیار زیادی به فورتنایت دارد و با توجه به اینکه نسخه موبایل Fortnite به دلایلی چندین محدودیت بزرگ دارد و تنها برای گوشی‌های پرچمدار و گیمینگ قدرتمند قابل اجرا است، یک جایگزین مناسب برای آن محسوب می‌شود.

این بازی نیز شامل یک نقشه بسیار بزرگ می‌شود که در آن مکان‌های مختلفی وجود دارد و همچنان ۱۰۰ نفر در آن باید با یکدیگر مبارزه کنند. همچنین در این بازی نیز شما می‌توانید برخی چیزها را ایجاد کنید یا همانطور که نام بازی نشان می‌دهد، نابود کنید. نکته قابل توجه دیگر درباره این بازی، وجود شرایط آب و هوایی مختلف است که این امر نیز می‌تواند به روش‌های مختلفی شما را تهدید کند.

از طرفی دیگر Creative Destruction روی گوشی‌های میان رده نیز به خوبی اجرا می‌شود، بنابراین نگرانی از نظر اجرا و سنگین بودن آن نداشته باشید.

دانلود بازی Creative Destruction

Creative Destruction

Creative Destruction

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۷۸/۳۷۰۰ مگابایت زبان:

Garena Free Fire


بازی بتل رویال
امتیاز گوگل پلی: 3.9امتیاز اپ استور: 3.9

شاید درباره Garena Free Fire در سبک بتل رویال به اندازه پابجی یا فورتنایت یاد نمی‌شود، اما همچنان یکی از محبوب‌ترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود که با وجود ۱۰۰ میلیون دانلود، تعداد بازیکنان فعال آن نیز بسیار خوب است.

گیم پلی بازی مانند بسیاری از همتایان خود است اما در بازی Garena Free Fire مسابقات بتل رویال با حداکثر ۵۰ شرکت کننده انجام می‌شود و حدود ده دقیقه طول خواهد کشید. همچنین می‌توانید جوخه‌های چهار نفره تشکیل دهید و با سایر دوستان خود به صورت صوتی چت کنید.

به صورت کلی گرافیک بازی بسیار خوب است و روان اجرا می‌شود. با وجود رایگان بودن، مشکلات زیادی هم در طول بازی مواجه نخواهید شد و همواره به‌روزرسانی‌ها و محتوایی برای آن منتشر می‌شود.

دانلود بازی Garena Free Fire

Garena Free Fire

Garena Free Fire

سازنده: Garena International I قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۷۴۵/۲۱۰۰ مگابایت زبان:

ZombsRoyale.io


بازی بتل رویال
امتیاز گوگل پلی: 4.3امتیاز اپ استور: 4.7

ZombsRoyale.io شاید در نگاه اول یک بازی شوتر آرکید به نظر برسد اما بسیاری از عناصر یک بازی بتل رویال را در خود جای داده است. در این بازی نیز شما وارد دنیایی می‌شوید که تعداد زیادی بازیکن دیگر در آن حضور دارند و مشخصا هدف این ست که به عنوان آخرین نفر زنده بمانید.

با این وجود چیزی که ZombsRoyale.io را در این لیست منحصر به فرد می‌کند، گرافیک دو بعدی و کنترل‌ها و مکانیک‌های کاملا ساده آن است. علاوه بر این، حالت‌های گروهی دیگری نیز در این بازی قرار گرفته و تجربه آن با وجود آیتم‌های بسیار زیاد بسیار سرگرم کننده خواهد بود.

دانلود بازی ZombsRoyale.io

ZombsRoyale.io

ZombsRoyale.io

سازنده: End Game قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۱۵۳/۳۸۲ مگابایت زبان:

Rules of Survival


بهترین بازی های Battle Royale
امتیاز گوگل پلی: 4.2امتیاز اپ استور: 4.5

استودیو توسعه دهنده محبوب NetEase اولین نسخه از بازی Rules of Survival را به صورت آزمایشی در سال ۲۰۱۷ و حتی پیش از عرضه پابجی منتشر کرده بود. با این وجود، در حال حاضر بازی بیش از ۲۳۰ میلیون بازیکن دارد و این تعداد روز به روز نیز در حال افزایش پیدا کردن است.

ویژگی‌ها و گیم پلی بازی کاملا شبیه به عناوین دیگر سبک بتل رویال است. از یک هواپیما به نقشه بازی فرود خواهید آمد و پس از جمع آوری آیتم‌های مورد نیاز خود باید با سایر رقیبان مبارزه کنید و در نهایت به عنوان آخرین بازیکن، برنده بازی شوید. مهم‌ترین تغییر این بازی نسبت به سایر بازی های بتل رویال این است که در بازی Rules of Survival با ۱۲۰ بازیکن دیگر همراه خواهید شد. شاید این تعداد تفاوت چندان به وجود نیاورد اما باعث افزایش درگیری بین بازیکنان خواهد شد.

دانلود بازی Rules of Survival

Rules of Survival

Rules of Survival

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: ۸۶/۳۵۰۰ مگابایت زبان:

Guns Royale


بهترین بازی های Battle Royale
امتیاز گوگل پلی: 4.2امتیاز اپ استور: 4.6

Guns Royale یکی از بهترین بازی های بتل رویال نسبتا استاندارد محسوب می‌شود. بازی اساسا مانند سایر عناوین داخل لیست است، همراه با دسته‌ای از بازیکنان دیگر وارد منطقه‌ای می‌شوید که به مرور زمان کوچک و کوچک‌تر می‌شود.

با این حال نکته اصلی بازی سبک آن است که به جای اول شخص یا سوم شخص به سبک ایزومتریک طراحی شده است. یعنی همه چیز را از بالا سر بازیکنان خواهید دید. با این وجود تمام حریفان اطراف منطقه خود و حتی پشت تمام دیوارها را می‌توانید مشاهده کنید. بنابراین بازی از لحاظی تفاوت‌های زیادی با سایر عناوین دارد.

دانلود بازی Guns Royale

Guns Royale - Multiplayer Blocky Battle Royale

Guns Royale - Multiplayer Blocky Battle Royale

سازنده: Wizard Games Incorporated قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 377/90 مگابایت زبان:

Knives Out


بهترین بازی های بتل رویال
امتیاز گوگل پلی: 3.6امتیاز اپ استور: 4.1

Knives Out یکی دیگر از بازی‌های شرکت NetEase در سبک بازی بتل رویال است که در آن نیز می‌توانید به صورت گروهی حضور داشته باشید و با صدها بازیکن دیگر مبارزه کنید.

با این حال، Knives Out از جمله بازی‌های قدیمی این سبک محسوب می‌شود که به تازگی به فصل 21 رسیده است. با این وجود، می‌توان گفت بازی محبوبیت بسیار زیادی دارد و تیم سازنده آن به پشتیبانی از آن ادامه داده‌اند. علاوه بر حالت بتل رویال، بازی شامل مسابقه‌های معمولی نیز می‌شود که در آن می‌توانید وارد چالش‌های مختلفی مانند تک تیراندازی یا مسابقات شلوغ 50 نفره شوید.

دانلود بازی Knives Out

Knives Out

Knives Out

سازنده: NetEase قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3400/2000 مگابایت زبان:

FOG


بهترین بازی های بتل رویال
امتیاز گوگل پلی: 4.4امتیاز اپ استور: 4.6

اگر به تصاویر بازی FOG دقت کنید، متوجه خواهید شد که نسبت به سایر بازی‌ های سبک بتل رویال متفاوت است. در واقع این بازی عناصر بازی‌های نقش آفرینی، بتل رویال و موبا را با یکدیگر ترکیب کرده تا تجربه‌ای کامل جدید و متنوع از بازی‌های آنلاین به دست بیایید. در حین بازی با هیولاها و موجودات بسیار زیادی مواجه خواهید شد که باید با آن‌ها مبارزه کنید.

مسابقه‌ها و مبارزات بازی به صورت 30 نفره برگزار می‌شود که در آن‌ها باید از توانایی‌های خود به خوبی استفاده کنید. همچنین در طول بازی باید به روش‌های مختلفی، قابلیت‌های خود را ارتقا دهید تا بتوانید در مسابقات پیروز شوید.

دانلود بازی FOG

FOG - MOBA Battle Royale Game

FOG - MOBA Battle Royale Game

سازنده: PLAYNETA LIMITED قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 487/104 مگابایت زبان:

Fortnite


بازی بتل رویال
امتیاز گوگل پلی: --امتیاز اپ استور: --

اگر به بازی‌ های سبک بتل رویال آشنایی داشته باشید، احتمالا بدانید که Fortnite یکی از بهترین بازی‌های این سبک محسوب می‌شود که اتفاقا بازیکنان بسیار زیادی هم دارد. نکته قابل توجه اینکه بازی سال 2011 معرفی شده و همچنان یکی از برترین‌ها آنلاین محسوب می‌شود.

در این بازی بتل رویال نیز شما در مقابل 100 بازیکن دیگر قرار خواهید کرد و می‌توانید به صورت تک نفره یا گروهی به رقابت با دیگران بپردازید. با این حال، مکانیزم فورتنایت تا حدود زیادی با دیگر بازی‌ها متفاوت است و شامل سیستم ساخت و ساز می‌شود که جذابیت آن را بیشتر از سایر عناوین می‌کند. همچنین بازی به مرور زمان به‌روزسانی می‌شود و ویژگی‌های جدیدی برای آن منتشر می‌شود. البته بازی هم اکنون از فروشگاه گوگلی پلی و اپ استور حذف شده، اما می‌توانید آن را از طریق لینک زیر و اپیک گیمز دریافت کنید.

Sausage Man


بهترین بازی های Battle Royale
امتیاز گوگل پلی: 4.2امتیاز اپ استور: 3.9

اگر گرافیک کارتونی سبک Fortnite را با گیم پلی سبک PUBG ترکیب کنید بازی بتل رویال Sausage Man به دست خواهد آمد. در این بازی که توسط استودیو XD Entertainment Pte ساخته شده، بازیکنان در نقش یک سوسیس حاضر خواهند شد و به مبارزه با دیگران می‌پردازند.

در ابتدا بازی می‌توانید شخصیت خود را به شیوه دلخواه خود طراحی کنید و سپس وارد مسابقات خواهید شد که در آن‌ها باید به دنبال سلاح‌ها و تجهیزات مورد نظر خود بگردید تا بتوانید با سایر بازیکنان مبارزه کنید. Sausage Man یک بازی بتل رویال است، اما برخلاف بسیاری از بازی‌های این سبک، با فضای شاد و جذابی روبرو هستید که تجربه آن را متنوع می‌کند. در محیط بازی نیز آیتم‌های متنوعی مانند خودروهای مختلف قرار داده شده که می‌توانید از آن‌ها استاده کنید.

به طور کلی Sausage Man تجربه متفاوتی از سبک بتل رویال را ارائه می‌کند که بدون شک ارزش یک بار امتحان کردن را دارد.

دانلود بازی Sausage Man

Sausage Man

Sausage Man

سازنده: XD Entertainment Pte Ltd قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1900/800 مگابایت زبان:

Cyber Hunter


بهترین بازی بتل رویال
امتیاز گوگل پلی: 3.8امتیاز اپ استور: 4.1

استودیو NetEase Games در ساخت بازی‌های شوتر و آنلاین کارنامه بسیار خوبی دارد و Cyber Hunter بازی دیگر آن‌ها است که نوعی فضای آینده گرایانه را ارائه می‌کند و به طور کلی سبکی مانند فیلم‌های علمی و تخیلی فضایی دارد.

با این حال، Cyber Hunter همچنان یک بازی بتل رویال است که در آن باید به صورت انفرادی یا با دوستان خود به مبارزه با دیگر بازیکنان بپردازید. با این حال تفاوت آن نسبت با سایر عناوین این سبک مانند پابجی یا کالاف دیوتی موبایل، استفاده از فناوری‌های جدید است. همانطور که گفتیم بازی سبکی آینده‌نگرانه دارد، بنابراین در آن به قابلیت‌های پیشرفته‌ای مجهز هستید که به عنوان مثال می‌توانید روی دیوارها راه بروید. سلاح‌های بازی نیز به همین صورت متفاوت طراحی شده‌اند و طبق متنوعی از آن‌ها را در دسترس خود دارید.

در مجموع، برای طرفداران پابجی، Cyber Hunter می‌تواند یک تجربه کاملا متفاوت و جدید محسوب شود.

دانلود بازی Cyber Hunter

Cyber Hunter

Cyber Hunter

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 2500/2200 مگابایت زبان:

Heroes Strike 


بهترین بازی های Battle Royale
امتیاز گوگل پلی: 4.3امتیاز اپ استور: 4.6

در بازی Heroes Strike که همچنان یکی از عناوین بسیار خوب سبک بتل رویال محسوب می‌شود، می‌توانید در نقش قهرمان‌های مختلفی حضور داشته باشید که هر کدام قابلیت‌های مخصوص به خود را دارد.

همچنین در مقایسه با سایر بازی‌ها، مسابقات بازی بتل رویال Heroes Strike کمی کوچکتر طراحی شده و شامل 12 بازیکن می‌شود که با قهرمانان خود باید در مقابل آن‌ها قرار بگیرید. همچنین وجود بازیکنان بسیار کم در بتل رویال، باعث می‌شود تا نقشه بازی نیز کوچک‌تر باشد که در این صورت با یک بازی سرتاسر اکشن مواجه خواهیم بود و از همان ابتدا باید با دشمنان خود مبارزه کنید. در طول هر مسابقه نیز آیتم‌هایی وجود دارید که می‌توانید آن‌ها را به دست بیاورید و باعث پیشرفت قابلیت‌های خود شوید. همانطور که گفتیم، نقشه بازی از ابتدا کوچک طراحی شده اما مانند بازی‌ های بتل رویال، همچنان به مرور زمان کوچک و کوچک‌تر نیز می‌شود و باید در سریع‌ترین زمان ممکن در منطقه امن آن قرار بگیرید و همچنین از خودتان نیز مراقبت کنید.

در مجموع بازی Heroes Strike نیز از جمله بهترین بازی های بتل رویال محسوب می‌شود و تجربه آن برای بازیکنانی مناسب است که از عناوین قبلی این سبک خسته شده‌اند.

دانلود بازی Heroes Strike

Heroes Strike - Modern Moba & Battle Royale

Heroes Strike - Modern Moba & Battle Royale

سازنده: WolfFun قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 270/148 مگابایت زبان:

Omega Legends


بهترین بازی های بتل رویال
امتیاز گوگل پلی: 4.4امتیاز اپ استور: 5.0

همانطور که گفتیم، Fortnite در گوگل پلی یا اپ استور حضور ندارد و برای دریافت آن فقط باید از فروشگاه اپیک گیمز استفاده کنید. با این حال Omega Legends یک جایگزین مناسب و بسیار خوب برای این بازی محسوب می‌شود که نقشه آن شباهت بسیار زیادی به فورتنایت دارد.

علاوه بر نقشه، اگر تصاویر یا ویدیوهای بازی Omega Legends را نیز مشاهده کنید، متوجه خواهید شد که گرافیک و ساخت آن نیز بی شباهت به فورتنایت نیست. در Omega Legends شخصیت‌های مختلفی حضور دارند که می‌توانید گزینه مدنظر خود را از میان آن‌ها انتخاب کنید و این بار نیز هر کدام از آن‌ها قابلیت مخصوص به خود را دارند. مانند بازی‌های بتل رویال دیگر، ابتدا وارد نقشه خواهید شد و باید به دنبال اسلحه یا آیتم‌های دیگری که برای مبارزه نیاز است بگردید. در نقشه عظیم بازی نیز خودروهای مختلفی قرار گرفته که با کمک آن‌ها می‌توانید در سرتاسر آن جابجا شوید.

Omega Legends تجربه‌ای کاملا مشابه سایر بازی‌ های بتل رویال را ارائه می‌کند و تفاوت زیادی با دیگر بازی‌ها ندارد اما همچنان یک عنوان فوق‌العاده سرگرم‌کننده و جذاب محسوب می‌شود.

دانلود بازی Omega Legends

Omega Legends

Omega Legends

سازنده: IGG.COM قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 1100/832 مگابایت زبان:

Super Mecha Champions


بهترین بازی های Battle Royale
امتیاز گوگل پلی: 4.1امتیاز اپ استور: 4.8

تاکنون چند بازی دیگر در این لیست از NetEase Games معرفی کرده‌ایم و Super Mecha Champions دیگر بازی این شرکت محسوب می‌شود که تجربه‌ای از سبک بازی بتل رویال را با ربات‌های بسیار بزرگ و عظیم الجثه ترکیب کرده است.

البته در این بازی قرار نیست جا پای این ربات‌ها بگذارید و بلکه شخصیت‌های شما آن‌‌ها را کنترل می‌کنند. با این حال در هر لحظه از بازی می‌توانید کنترل آن‌ها را رها کرده و به جمع‌آوری آیتم‌های درون بازی بپردازید که برای پیروزی در مسابقات ضروری است. مانند بسیاری از بازی‌های بتل رویال، در هر بازی 100 بازیکن حضور دارند که باید با آن‌ها مبارزه کنید و در نهایت تیم یا بازیکن آخر پیروز خواهد شد. همچنین نقشه بازی به مرور زمان کوچک و کوچک‌تر می‌شود و باید در محدوده امن آن قرار بگیرید.

دانلود بازی Super Mecha Champions

Super Mecha Champions

Super Mecha Champions

سازنده: NetEase Games قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 3900/1800 مگابایت زبان:

سوالات متداول کاربران درمورد بازی های بتل رویال

بهترین بازی های بتل رویال دنیا چیست؟

پابجی موبایل ، کالاف دیوتی موبایل ، فورتنایت ، فیری فایر و… از جمله معروف ترین بازی های بتل رویال اندروید و IOS هستند.

پر حجم ترین بازی های بتل رویال کدام است هستند؟

Rules of Survival، Creative Destruction همراه با کالاف دیوتی و فورتناین جزو پرحجم ترین بازی های بتل رویال هستند.

بهترین بازی های بتل رویال آیفون چیست؟

Call of Duty: Mobile، Rules of Survival، Garena Free Fire جزو بهترین بازی های بتل رویال برای سیستم عامل IOS است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (13 مورد)
  • Reza Fjf
    Reza Fjf | ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    جم کنین مسخره بازی هارو اون بازی ها واسه بچه ۳ ساله اس این چکاریه مقاله خوب بنویسید

  • Reza Fjf
    Reza Fjf | ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    فقط اپکس لجدز اینا بچه بازیه

  • Reza Fjf
    Reza Fjf | ۲۶ تیر ۱۴۰۱

    بابا جم کنین مسخره بازی ها رو اینا چیه گذاشتین بازی های بچه گانن اینا اپکی لجندز بهترین بازی هس از کالاف هم بهتره

  • امیر به تو چه
    امیر به تو چه | ۲۱ اسفند ۱۴۰۰

    خیلی مسخرس به مولا مثلا میخوام بدونم این صاحب سایت چرا بین گیم ها تبعیض قائل شده 😂
    مثلا الان پابجی عکسش گزاشتی بهترین گیمه ؟؟

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی