ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A73 با چیپست اسنپدراگون 778G در گیک بنچ رویت شد

براساس اطلاعات قبلی فاش شده انتظار می‌رفت گلکسی A73 همانند گلکسی A72 5G با چیپست اسنپدراگون 750G از راه برسد، اما مستندات گیک بنچ منتسب به این موبایل حاکی از آن است که موبایل جدید ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۶ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۴۵

براساس اطلاعات قبلی فاش شده انتظار می‌رفت گلکسی A73 همانند گلکسی A72 5G با چیپست اسنپدراگون 750G از راه برسد، اما مستندات گیک بنچ منتسب به این موبایل حاکی از آن است که موبایل جدید قدرتمندتر از آنچه به نظر می‌رسد و با تراشه اسنپدراگون 778G روانه بازار می‌شود.

گوشی مورد نظر با رم 8 گیگابایتی و اندروید 12 در بنچمارک رویت شده است. با توجه به این اطلاعات با وجودی که گفته می‌شود گلکسی A73 با اسنپدراگون 778G عرضه می‌شود، اما به این معنا نیست که گلکسی A53 نیز از همین تراشه بهره خواهد برد. پیش از این اطلاعات کنسول گوگل پلی حکایت از عرضه گلکسی A53 5G با اگزینوس ۱۲۰۰ داشت.

مشخصات احتمالی گلکسی A73 5G

گلکسی A73 سامسونگ احتمالا با نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد ۱۲۰ هرتزی در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت. این گوشی هوشمند از دوربین اصلی ۱۰۸ مگاپیکسلی، دوربین 12 مگاپیکسلی فوق عریض، 8 مگاپیکسلی تله فوتو و درنهایت دوربین 2 مگاپیکسلی به بازار عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی هوشمند درنهایت از باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع 25 واتی بهره خواهد برد.

برای مقایسه، طبق اطلاعاتی که تا به امروز منتشر شده، گلکسی A53 به نمایشگر 6.52 اینچی سوپر امولد با رزولوشن فول اچ‌دی پلاس، نسبت تصویر 20:9 و رفرش ریت 120 هرتز مجهز می‌شود. انتظار می‌رود این نمایشگر توسط گوریلا گلس 5 محافظت شود و با همان ظرفیت باتری 5000 میلی آمپر ساعتی و شارژ 25 وات در دسترس قرار گیرد. اما انتظار می‌رود با دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی مجهز شود.

هنوز اطلاعاتی در مورد قیمت گلکسی A73 منتشر نشده است. همچنین تاریخ عرضه آن نیز مشخص نیست. با توجه به اینکه احتمالا گلکسی F23 فردا در هند رونمایی می‌شود، انتظار نمی‌رود که گلکسی A53 و گلکسی A73 سامسونگ در کنار این دستگاه رونمایی شوند.

در نهایت باید دید سامسونگ چه برنامه‌ای برای معرفی گوشی‌های جدید خود دنبال می‌‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی