ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آی‌مک 27 اینچی
تکنولوژی

اپل آی‌مک 27 اینچی را از رده خارج کرد؛ سلام مک استودیو و استودیو دیسپلی

در پایان مراسم امشب اپل دو اتفاق مهم افتاد. «جان ترنوس»، معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل اعلام کرد که تنها یک مک دیگر با تراشه اپل سیلیکون در راه است و این دستگاه مک پرو ...

ایمان صاحبی
نوشته شده توسط ایمان صاحبی | ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۳:۲۵

در پایان مراسم امشب اپل دو اتفاق مهم افتاد. «جان ترنوس»، معاون ارشد مهندسی سخت‌افزار اپل اعلام کرد که تنها یک مک دیگر با تراشه اپل سیلیکون در راه است و این دستگاه مک پرو خواهد بود که در جای دیگری معرفی می‌شود. متاسفانه او از آی‌مک 27 اینچی نام نبرد و حالا تمام آثار این کامپیوتر آل-این-وان از فروشگاه آنلاین اپل حذف شده است.

کوپرتینویی‌ها پارسال آی‌مک 21.5 اینچی اینتل را کنار گذاشتند و از آی‌مک 24 اینچی M1 با طراحی جدید پرده برداشتند. اپل پیش‌تر آی‌مک پرو 27 اینچی با تراشه Xeon اینتل را از رده خارج کرده بود، و حالا به نظر می‌رسد که آی‌مک 27 اینچی هم به سرنوشت مشابهی دچار شده است.

مک استودیو و استودیو دیسپلی، جایگزین‌های آی‌مک 27 اینچی

اپل ظاهرا کامپیوتر مک استودیو و مانیتور استودیو دیسپلی را جایگزین این محصول کرده است. قیمت این دو دستگاه به ترتیب از 1999 و 1599 دلار آغاز می‌شود. اگرچه برخی از کاربران راحتی استفاده از کامپیوترهای آل-این-وان را ترجیح می‌دادند اما محصولاتی که امشب به عنوان جایگزین این دستگاه معرفی شدند، قدرتمندتر و باکیفیت‌ترند.

استودیو دیسپلی اپل

خوشبختانه مانیتور استودیو دیسپلی با پنل 27 اینچی 5K دقیقا همان چیزی است که کاربران مک سال‌ها خواستارش بودند. کاربران با خرید این نمایشگر می‌توانند از آن در کنار مک مینی، مک‌بوک یا مک استودیو استفاده کنند. مانیتور اپل از قابلیت TrueTone بهره می‌برد، 1 میلیارد رنگ را نشان می‌دهد و حداکثر 600 نیت روشنایی دارد.

اگرچه کوپرتینویی‌ها رسما اعلام نکرده‌اند که آی‌مک 27 اینچی از رده خارج شده ولی گاهی اوقات نیازی به تایید رسمی نیست. تمام شواهد از این حکایت می‌کند که دوباره کامپیوتر آل-این-وان بزرگ‌تر اپل را نخواهیم دید. یا حداقل در یک الی دو سال آینده خبری از این محصول نخواهد بود. اپل فعلا با محصولات جدیدش مشغول شده و باید ببیند استقبال کاربران از این دستگاه‌ها تا چه اندازه مثبت یا منفی خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی