ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

آیفون ۱۳
تکنولوژی

اپل احتمالا در رویداد Peek Performance از نسخه سبز رنگ آیفون 13 رونمایی می‌کند

یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند اپل قصد دارد در جریان مراسم «Peek Performance» که امشب برگزار می‌شود، در کنار معرفی نسل جدید آیفون SE، نسخه جدیدی از آیفون 13 را نیز در ترکیب ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۰:۳۰

یکی از منابع آگاه بازار ادعا می‌کند اپل قصد دارد در جریان مراسم «Peek Performance» که امشب برگزار می‌شود، در کنار معرفی نسل جدید آیفون SE، نسخه جدیدی از آیفون 13 را نیز در ترکیب رنگ سبز دسترس کاربران قرار دهد.

هنوز این ادعا به صورت رسمی تایید نشده و مشخص نیست آیا واقعا کوپرتینویی‌ها چنین تصمیمی دارند یا خیر.

 مراسم اپل در ساعت 21:30 به وقت تهران برگزار می‌شود و پیش از فرارسیدن موعد رویداد تاکنون خبرهای غیررسمی مختلفی در مورد محصولاتی که این شرکت احتمالا در آن رونمایی خواهد کرد، منتشر شده است. برای مثال طبق گزارش‌ها در این مراسم علاوه بر گوشی و تبلت جدید، با دو مک تازه هم روبه‌رو می‌شویم.

رویداد اپل

به گفته یکی از یوتیوبرها با نام کاربری «لوک میانی»، اپل آیفون ۱۳ را با ترکیب رنگ جدید سبز به بازار عرضه خواهد کرد. این منبع آگاه می‌گوید پس از رونمایی اپل از آیفون ۱۲ با ترکیب رنگ بنفش در رویداد Spring Loaded سال گذشته میلادی، این شرکت قصد دارد رویکرد مشابهی را برای آخرین نسخه از گوشی پرچمدار خود در پیش بگیرد.

به نظر می‌رسد نسخه جدید آیفون 13 سبز رنگ مشخصاتی مشابه نسخه قبلی داشته باشد و با تراشه A15 Bionic، سنسورهای دوربین بهبودیافته و همچنین حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی به بازار عرضه شود.

اگر بخواهیم مروری بر سابقه این منبع آگاه داشته باشیم باید بگوییم که قبل از رویداد Unleashed اعلام کرده بود که مک بوک پرو 2021 مجهز به دکمه Touch ID با نور پس زمینه خواهد بود.

با توجه به اینکه اپل در مراسم پیش رو آیفون SE 3 را معرفی می‌کند، منطقی نیست که این شرکت در چنین مراسمی بخواهد نسخه دیگری از آیفون را در کانون توجه قرار دهد. اپل پیش از این نیز تاکنون ترکیب رنگ جدید را در مراسم رونمایی آیفون جدیدی معرفی نکرده است.

درنهایت باید دید کوپرتینویی‌ها برای این مراسم چه برنامه‌ای در پیش گرفته‌اند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی