ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پوشش زنده رویداد Peek Performance؛ رونمایی از آیفون SE 2022 [تمام شد]

اپل امروز در رویداد «Peek Performance» از جدیدترین محصولاتش رونمایی می‌کند که یکی از آن‌‌ها آیفون SE 2022 خواهد بود. ما در دیجیاتو مانند همیشه، این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد. مدت‌هاست ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۰:۰۸

اپل امروز در رویداد «Peek Performance» از جدیدترین محصولاتش رونمایی می‌کند که یکی از آن‌‌ها آیفون SE 2022 خواهد بود. ما در دیجیاتو مانند همیشه، این مراسم را به صورت زنده پوشش خواهیم داد.

مدت‌هاست منتظر رونمایی از نسل جدید آیفون SE هستیم؛ گوشی هوشمند کامپکتی که در ماه‌های اخیر سوژه اصلی بسیاری از گزارش‌ها و شایعات بوده است.

این گوشی هوشمند با طراحی مشابه نسل کنونی‌اش از راه می‌رسد و حاشیه‌های ضخیمی در اطراف نمایشگرش وجود خواهد داشت. همچنین زیر نمایشگر دکمه هوم قرار می‌گیرد که میزبان سنسور اثر انگشت یا همان تاچ آیدی خواهد بود.

با وجود طراحی یکسان، گفته می‌شود این آیفون کوچک با تراشه A15 Bionic و مودم 5G از راه می‌رسد. بنابراین با ارزان‌ترین آیفون با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G روبه‌رو می‌شویم.

از دیگر محصولات احتمالی حاضر در این مراسم اپل می‌توان به آیپد ایر 5، مک مینی جدید و مک بوک پرو 13 اینچی بروز شده با تراشه M2 اشاره کرد.

پوشش زنده مراسم معرفی آیفون SE 2022

دیجیاتو مراسم Peek Performance اپل را به صورت زنده پوشش می‌دهد. در این مراسم مانی قاسمی و حمید مقدسی همراه شما خواهند بود. برای مشاهده این مراسم کافیست امروز ساعت 21:00 به همین مطلب مراجعه کنید. اسپانسر این پوشش زنده دیجیاتو، صرافی ارز دیجیتال اریترون است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • arshiamoghbel
    arshiamoghbel | ۱۷ اسفند ۱۴۰۰

    پس کو کورش

مطالب پیشنهادی