ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

مجیک ترک پد
تکنولوژی

نسخه‌های مشکی و نقره‌ای مجیک ترک‌پد، مجیک کیبورد و مجیک ماوس اپل معرفی شدند

همزمان با معرفی رایانه جدید مک استودیو و نمایشگر استودیو دیسپلی، اپل از گزینه‌های جدید مجیک ترک پد، مجیک کیبورد و مجیک ماوس خود با رنگ مشکی و نقره‌ای رونمایی کرد که جلوه خاص و فوق‌العاده‌ای به ...

جواد تاجی
نوشته شده توسط جواد تاجی | ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۳:۱۶

همزمان با معرفی رایانه جدید مک استودیو و نمایشگر استودیو دیسپلی، اپل از گزینه‌های جدید مجیک ترک پد، مجیک کیبورد و مجیک ماوس خود با رنگ مشکی و نقره‌ای رونمایی کرد که جلوه خاص و فوق‌العاده‌ای به میز کار کاربران می‌دهد.

به طور کلی، این دستگاه‌ها همان نسخه‌هایی هستند که اپل در رویداد Spring Loaded سال گذشته معرفی کرده بود که اکنون در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی در دسترس قرار گرفته‌اند. همچنین پیش از این، کاربران با خرید آی‌مک 24 اینچی جدید مجیک ترک پد، مجیک کیبورد و مجیک ماوس را با رنگ‌های مشابه دریافت می‌کردند اما حالا این نسخه‌های بازطراحی شده جدید به صورت مستقل و جداگانه عرضه می‌شوند.

مجیک ترک پد

از جمله ویژگی‌های آن می‌توان به Touch ID، کلیدهای جدید برای ایموجی، Spotlight، Do Not Disturb و گزینه‌ای برای قفل کردن مک اشاره کرد. مجیک کیبورد همچنین در نسخه‌ای با نام‌پد (Numpad) عرضه می‌شود.

با این حال، مجیک ماوس همچنان دارای همان پورت لایتنینگ قدیمی است که در پشت دستگاه قرار گرفته و استفاده از آن در هنگام شارژ را غیرممکن می‌کند.

در نهایت باید اشاره کرده که نسخه‌های مشکی و نقره‌ای لوازم جانبی اپل نسبت به همتایان سفید خود کمی گران‌تر هستند. به عنوان مثال ماوس جدید با قیمت 99 دلار به فروش می‌رسد در حالی که قیمت نسخه اصلی آن با رنگ سفید 79 دلار بوده است. به همین ترتیب، ترک‌پد مجیک جدید با قیمت 149 دلار و کیبورد مجیک جدید با قیمت 199 دلار به فروش می‌رسد.

هر سه لوازم جانبی را هم اکنون می‌توان از طریق فروشگاه اپل سفارش داد و از روز جمعه، 11 مارس (20 اسفند) وارد مرحله عرضه خواهند شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی