ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

سرعت انتقال در اکسکوینو
تکنولوژی

در جشنواره کولاک اکسکوینو اعلام شد: در سال ۱۴۰۱، سرعت تراکنش‌ها به زیر دو دقیقه خواهد رسید

تیم اکسکوینو در پایان جشنواره کولاک این پلتفرم اعلام کرد که سرعت تراکنش‌ها در سال آینده به زیر دو دقیقه خواهد رسید تا کاربران بتوانند تجربه بهتری از کارکرد یک صرافی آنلاین داشته باشند. «رضا ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۶:۱۵

تیم اکسکوینو در پایان جشنواره کولاک این پلتفرم اعلام کرد که سرعت تراکنش‌ها در سال آینده به زیر دو دقیقه خواهد رسید تا کاربران بتوانند تجربه بهتری از کارکرد یک صرافی آنلاین داشته باشند.

«رضا سلطانی» سرپرست پروژه متاورس اکسکوینو در گفتگو با دیجیاتو تاکید دارد که «بحث تائید تراکنش قبل از انتقال به بلاکچین و بارگزاری روی آن و بر اساس سرعت خودش انتقال انجام شود زمانی را نیاز دارد. این زمان برای تایید تراکنش است که در تمامی بروکرها انجام می‌شود.»

سرعت انتقال در اکسکوینو

او می‌گوید در مراحل بعدی نیز تایید تراکنش در نهایت وارد بلاکچین شده و از آن مسیر می‌توان آن را دنبال کرد: «مسئله این است که خود بایننس هم در حال حاضر بین 3 تا 5 دقیقه زمان نیاز دارد تا تراکنش را تائید دهد. کوکوین هم تقریبا 5 دقیقه زمان برای تائید یک تراکنش نیاز دارد اما ما این سرعت را به زیر دو دقیقه رساندیم.»

آنطور که مدیران اکسکوینو می‌گوید، رکورد ثبت تراکنش اکسکوینو در حال حاضر 1 دقیقه و 40 ثانیه است: «زمانی که کاربر درخواست انتقال دارایی را می‌دهد تا زمان که مسائل فنی توسط دیتا بیس چک شود و وارد بلاکچین شود زیر دو دقیقه انجام خواهد شد.»

سلطانی در پاسخ به این پرسش که آیا امکان تاخیر در این مراحل وجود دارد یا خیر آن را محتمل می‌داند و به دیجیاتو می‌گوید: «البته تایید از طرف ما ظرف دو دقیقه انجام می‌شود، اما بسته به ظرفیت شبکه ممکن است زمان بیشتری صرف شود تا به دست آنها برسد. برای انتقال اتریوم گاهی ممکن است یک ساعت زمان لازم باشد. اما شبکه‌های سرعت بالاتری هم وجود دارد. این در حالی است که در شبکه‌های سرعت بالاتری مثل سولانا این تراکنش در یک دقیقه انجام می‌شود.»

آنطور که مدیران اکسکوینو اذعان دارند، این موضوع بزرگترین دستاورد ارزهای دیجیتال است و ویژگی بارز این رمزارزها را در گروی همین سرعت نقل و انتقال می‌نامند: «اصلی ترین ویژگی ارزهای دیجیتال سرعت انتقال آنها است که در حال حاضر چه از سمت بروکر و چه از سمت بلاکچین در این باره رقابت وجود دارد که این اتفاق هرچه سریع‌تر شکل بگیرد.»

سرعت انتقال در اکسکوینو

مراسم قرعه‌کشی جشنواره کولاک جوایز اکسکوینو در ۱۴ اسفندماه برگزار شده بود و مراسم اهدای این جوایز نیز شب گذشته در کتابخانه ملی ایران برقرار شد. برای دسترسی هر چه بیشتر کاربران علاقمند به این مراسم، این برنامه به صورت زنده از صفحه اینستاگرام اکسکوینو، آپارات، لحظه‌نگار و لایوکده به صورت مستقیم پخش شد.

جوایز این دور از جشنواره کولاک تعداد ۱۵ عدد آیفون ۱۳ به ۱۳ نفر و ۵ اتریم برای ۵ کاربر بود. به جز این جوایز اصلی، جوایز ارزنده دیگری به تمامی شرکت‌کنندگان این مسابقه از سوی هولدینگ آرنیکا، مالک اکسکوینو و چندین پلتفرم دیگر از جمله فلایتیو و هومسا، اهدا شد. آرنیکا در سال ۹۰ راه اندازی شده و ۱۲ شرکت فعال دارد و اخیرا در اکوسیستم استارتاپی و فین‌تکی کشور نیز فعالیت مضاعفی را آغاز کرده است.

سرعت انتقال در اکسکوینو

در انتهای این مراسم همچنین اعلام شد اکسکوینو قصد برگزاری اولین چهارشنبه سوری مجازی در متاورس را در ایران دارد که جزییات این موضوع به زودی از طریق رسانه‌ها به کاربران این صرافی رمزارزهای دیجیتال اعلام خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی