ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اپل
تکنولوژی

مک بوک ایر 2022 احتمالا با طراحی جدید اما تراشه M1 از راه می‌رسد

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر محصولات اپل می‌گوید مک بوک ایر ۲۰۲۲ با تراشهM1 و در ترکیب رنگ متنوع با طراحی کاملا جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.   خبرهای غیررسمی قبلی حاکی از این بود که ...

تینا پورشاهید
نوشته شده توسط تینا پورشاهید | ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۱۳:۰۰

«مینگ-چی کو»، تحلیلگر محصولات اپل می‌گوید مک بوک ایر ۲۰۲۲ با تراشهM1 و در ترکیب رنگ متنوع با طراحی کاملا جدید در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.  

خبرهای غیررسمی قبلی حاکی از این بود که مک بوک ایر جدید طراحی مشابه نسل کنونی‌اش نخواهد داشت و اپل در عوض از طراحی ظاهری به سبک مک بوک پرو استفاده می‌کند.

انتظار می‌رود دستگاه جدید باریک‌تر و سبک‌تر از نسل قبل باشد و احتمالا در ترکیب رنگ مشابه رنگ‌های آی‌مک 24 اینچی یعنی به رنگ آبی، سبز، صورتی، نقره‌ای، زرد، نارنجی و بنفش عرضه می‌شود. همچنین خبری غیررسمی در مورد آن منتشر شده که به به جای رنگ مشکی، حاشیه‌های آن مایل به سفید می‌شود و صفحه‌کلید مشابهی به رنگ مایل به سفید خواهد داشت.

پیش بینی‌های مربوط به مک بوک ایر 2022

کو پیش‌بینی‌های زیر را ارائه کرده است:

  • تولید انبوه اواخر فصل دوم یا فصل سوم ۲۰۲۲
  • بهره‌مندی از تراشه M1
  • فاقد نمایشگر مینی LED
  • طراحی کاملا جدید
  • ترکیب رنگ متنوع‌تر

مینگ-چی کو می‌گوید مک بوک ایر از تراشه M1 بهره خواهد بود که با هیچ یک از شایعاتی که تاکنون در مورد این دستگاه منتشر شده، مطابقت ندارد.

در خبرهای غیررسمی دیگری که در مورد مک بوک ایر منتشر شده به این نکته اشاره شده که دستگاه جدید از تراشه جدید M2 با CPU هشت هسته‌ای و GPU ده هسته‌ای استفاده می‌کند. مشخص نیست که آیا طرح چنین موضوعی تنها یک اشتباه تایپی از طرف مینگ-چی کو است یا اینکه او انتظار دارد اپل از چیپست قدیمی‌تری برای دستگاه جدیدش استفاده کند.

همانطور که انتظار می‌رود، مک بوک ایر از نمایشگر مینی LED استفاده نخواهد کرد و اپل این ویژگی را برای مدل‌های رده بالاتر مک بوک پرو خود در نظر گرفته است.

کو می‌گوید که می توانیم انتظار داشته باشیم که تولید انبوه مک بوک ایر در اواخر سه ماهه دوم سال 2022 یا در سه ماهه سوم سال جاری میلادی آغاز شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی