ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

رندر منتشر شده از گلکسی A73 5G
تکنولوژی

رندرهای گلکسی A73 5G طراحی آن را به نمایش می‌گذارند

آنطور که از شواهد بر‌می‌آید زمان زیادی تا معرفی گلکسی A73 5G به همراه A53 5G باقی نمانده و حالا رندرهایی از گوشی A73 منتشر شده که پنل جلویی و پشتی آن را به نمایش ...

آرش تهرانی
نوشته شده توسط آرش تهرانی | ۱۸ اسفند ۱۴۰۰ | ۲۳:۵۹

آنطور که از شواهد بر‌می‌آید زمان زیادی تا معرفی گلکسی A73 5G به همراه A53 5G باقی نمانده و حالا رندرهایی از گوشی A73 منتشر شده که پنل جلویی و پشتی آن را به نمایش می‌گذارkد.

در این رندرها گوشی آینده سامسونگ حاشیه‌های کمی در اطراف نمایشگرش دارد و در مرکز بالای آن یک حفره به چشم می‌خورد. گفتنی است گوشی A73 حاشیه پایینی بسیار کمتری در مقایسه با A53 دارد و نسبت نمایشگر به بدنه آن بالاتر است.

این گوشی هوشمند دارای دوربینی چهارگانه‌ متشکل از لنز اصلی 64 مگاپیکسلی به همراه لرزشگیر اپتیکال، لنز 12 مگاپیکسلی اولترا واید، لنز 5 مگاپیکسلی تشخیص عمق و یک حسگر ماکروی 5 مگاپیکسلی است. دوربین سلفی این مدل نیز 32 مگاپیکسلی خواهد بود.

رندر منتشر شده از گلکسی A73 5G

جدا از این موارد گلکسی A73 5G طی هفته‌های اخیر گواهی‌های متعددی را ثبت کرده و بنابر اطلاعات به دست آمده از سایت گیک‌بنچ وجود تراشه اسنپدراگون 778G در این مدل تایید شده، این مدل همچنین دارای رم 8 گیگابایتی و حافظه احتمالی 128 گیگابایتی است و با اندروید 12 عرضه خواهد شد.

سایر ویژگی‌های احتمالی گلکسی A73 5G

دیگر خصوصیات این گوشی سامسونگ عبارتند از بلندگوی پایین گوشی، استفاده از پورت USB-C، میکروفون و درگاه سیم‌کارت. این دستگاه فاقد جک 3.5 میلی‌متری هدفون خواهد بود و دکمه‌های پاور و تنظیم صدا در سمت راست آن قرار می‌گیرند.

طبق اطلاعات ثبت شده در «کمیسیون ارتباطات فدرال» (FCC)، این گوشی از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می‌کند و انتظار می‌رود که به همراه باتری 5000 میلی‌آمپری عرضه شود. میان سایر اطلاعات منتشر شده می‌توان در کنار وجود بلوتوث نسخه 5.0 به این نکته نیز اشاره کرد که گوشی در دو شماره مدل SM-A73B و SM-A73B_DS ثبت شده که مدل دوم مربوط به نسخه دو سیم‌کارته آن است.

انتظار می‌رود گلکسی A73 5G به همراه A53 5G در آینده نزدیک معرفی شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۹ اسفند ۱۴۰۰

    طراحی تکراری واقعا ....
    حداقل پردازنده 778 plus

مطالب پیشنهادی